کد خبر : 253923 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۱۵ آذر - 12:13
توسط نشر عنوان چاپ تک‌داستان‌ها با داوود غفارزادگان آغاز شد انتشار مجموعه کتاب‌های «تک‌داستان‌ها» با ۲ کتاب از داوود غفارزادگان توسط نشر عنوان آغاز شد.

نوآوران آنلاین- دو کتاب داستان «خروس» و «چاه» نوشته داوود غفارزادگان به‌تازگی توسط نشر عنوان منتشر و راهی بازار نشر شده‌اند. این‌دوکتاب، عناوین اول و دوم مجموعه «تک‌داستان‌ها» هستند که این‌ناشر انتشارشان را آغاز کرده است.

نشر «عنوان» انتشار مجموعه تک‌داستان‌ها را با هدف چاپ داستان‌های کوتاه نویسندگان ایران و جهان آغاز کرده است. به گفته محمدباقر نباتی مقدم مدیر این انتشارات، چاپ کتاب ارزان و کم‌حجم از دیگر اهداف مجموعه تک‌داستان‌ها است.

داستان کوتاه «خروس» در ۲۸ صفحه و صرفا به‌صورت مجازی و صوتی منتشر شده و از طریق سایت انتشارات «عنوان» قابل تهیه است. داستان کوتاه «چاه» هم که پیش ‌از این با نام «درخت جارو» منتشر شده بود، در ۴۸ صفحه در قطع پالتویی با قیمت ۱۵۰۰۰ تومان منتشر شده است.

غفارزادگان نویسنده حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال است که پیش از این، کتاب‌هایی چون «هزار پا»، «دختران دلریز»، «کتاب بی‌نام اعترافات»، «ایستادن زیر دکل برق فشار قوی» و... از او منتشر شده‌اند.