کد خبر : 265055 تاریخ : ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۴ دي - 04:39
ترامپ چگونه پیام خود را بدون شبکه های اجتماعی مطرح می کند؟ منبع: یورو نیوز / ترجمه: روزنامه نوآوران

نوآوران آنلاین- تصمیم شرکت های فناوری برای محدود کردن توانایی رئیس جمهور دونالد ترامپ برای صحبت با پیروانش از طریق رسانه های اجتماعی ممکن است او را مجبور کند از روش های سنتی ارتباطی یا کانال های آنلاین محافظه کار منزوی تر در آخرین روزهای کار خود استفاده کند.

ترامپ که بدون هیچ مدرکی، اعتبار پیروزی "جو بایدن" رئیس جمهور منتخب دموکرات را به چالش کشیده است، قبل از محاصره روز چهارشنبه پایتخت امریکا یعنی جایی که قانونگذاران رأی دادن به کالج انتخاباتی برای بایدن را تأیید می کردند، از حامیان خود تعریف و تمجید کرد.

اپل، گوگل و آمازون پارلر (یک برنامه طرفدار ترامپ که در آن کاربران تهدید به خشونت بیشتری می کنند) را از فروشگاه های برنامه مربوطه و سرویس های میزبانی وب خود به حالت تعلیق درآورده اند.

پلتفرم "آمازون پارلر" 12 میلیون کاربر دارد و فرزندان "ترامپ"، "دونالد جونیور" و "اریک" در آن فعال هستند، اما اکنون ترامپ باید یک میزبان وب جدید برای جایگزینی آمازون پیدا کند تا حتی در تجارت باقی بماند.

بلافاصله پس از ممنوعیت فعالیت ترامپ در توئیتر، او قول داد که "سکوت نخواهد کرد و یک اعلامیه بزرگ به زودی خواهد داشت".

ترامپ همچنین اندکی پس از ممنوعیت ارسال توئیت گفت که وی در حال ساخت بستر رسانه های اجتماعی خود است، اما این اقدام زمان می برد.

در حال حاضر ترامپ که در 20 ژانویه (اول بهمن) دفتر کار خود را ترک می کند، گزینه های دیگری مانند پلت فرم آنلاین Gab را که یک شبکه آزاد و تقریباً بدون هیچ قانون سانسوری است را برای اظهارات خود انتخاب می کند.

 

چهارشنبه ۱۳ ژانویه ۲۰۲۱

(برابر با ۲۴ دی ۱۳۹۹)