کد خبر : 265162 تاریخ : ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۹ دي - 17:53
مصالح ملی در رقابت های انتخاباتی مورد توجه قرار گیرند احمد شیرزاد / فعال سیاسی اصلاح طلب

نوآوران آنلاین- یکی از مهم ترین انتخابات ها در کشور ما انتخابات ریاست جمهوری است که هر 4 سال یک بار برگزار می شود.

طبیعتاً در رقابت های انتخاباتی نامزدهای جریان ها و جناح های سیاسی مختلف سعی دارند با ارائه برنامه های شان اعتماد مردم را جلب کنند و بتوانند اداره امور کشور را بر عهده بگیرند.

اما در این خصوص باید تاکید کرد اداره کشور مسؤولیت سنگینی است و هر گونه اهمال در این زمینه موجب بروز مشکلات بسیاری خواهد شد که زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد.

در حال حاضر مشکلات معیشتی گریبان مردم را گرفته است و اجازه نمی دهد آن ها طعم خوش زندگی را بچشند. در چنین وضعیتی باید دولتمردان تلاش کنند تا مسائل اقتصادی به نحوی حل شوند که مردم رفاه را تجربه کنند.

مردم ما در حال حاضر تحت فشارهای مالی بسیاری هستند که اغراق نکرده ایم اگر بگوییم عدم اداره صحیح کشور موجب بروز این مشکل شده است.

اقتصاد کشور ما طی سال های اخیر به شدت آسیب دیده است و برای خروج از این وضعیت نیاز به مدیری کاردان و کارآمد داریم که بتواند کشور را از ورطه سقوط نجات دهد.

مردم ما اکنون با چالش های بسیاری در زمینه های مختلف داخلی و خارجی مواجه هستند و باید فردی رئیس جمهور شود که بتواند این مشکلات را رفع کند.  

نامزدهای انتخابات نباید با دادن وعده های دروغ، رأی مردم را جلب و بعد از انتخابات فراموش کنند که چه شعارهایی داشته اند.

این اتفاق متاسفانه طی سال های مختلف در ایران صورت گرفته است.

در شرایط کنونی باید از هر گونه اقدامی که منجر به خدشه دار شدن اتحاد ملی شود جلوگیری کرد؛ چرا که کشور با تحریم های خارجی مواجه است و در این شرایط باید حداقل در داخل از انسجام ملی برخوردار باشیم.

همه جریان های سیاسی باید به این بیاندیشند که مصالح ملی را در اولویت قرار دهند و در رقابت های انتخاباتی، اقدامی نکنند که این امر مهم کمرنگ شود.

نامزدها نیز پیش از ورود به این عرصه مهم باید همه جوانب را در نظر داشته باشند و با دانستن همه حساسیت های جایگاه مهم ریاست جمهوری وارد این عرصه شوند.