کد خبر : 265230 تاریخ : ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱ بهمن - 16:30
«اوسیا» به کاما می‌آید نمایشگاه نقاشی «اوسیا» با نمایش آثار نقاشی فرنوش قربانی از ۳ تا ۸ بهمن در گالری کاما برپا می‌شود.

نوآوران آنلاین- به نقل از روابط عمومی گالری کاما، فرناز قربانی در مجموعه آثار نقاشی «اوسیا» که با الهام از فلسفه اشراق خلق کرده سعی دارد جهانی نامحسوس را به شکل فرمالیستی بازنمایی کند.

در این نمایشگاه ۱۲ اثر نقاشی که با تکنیک ترکیب مواد روی بوم خلق شده‌اند برای نخستین بار به نمایش در می آیند.

فرنوش قربانی در استیتمنت این نمایشگاه می‌گوید: «مجموعه پیش رو بازنمایی فرمالیستی از جهانی نامحسوس است. فرم در قامت ادراک انتزاعی هستی در آمده و با فضایی لایتناهی روانه کمال می‌شود، در حرکت موجودیت می‌یابد و مرز رکود را در می‌نوردد، تقابلی از فرم، رنگ، خط و سطح، سکوت و هیاهو و مجموعه‌ای از اضداد جوهر اصلی هستی را می‌سازد، که فضایی نامیرا و قدسی به وجود می‌آید و این جهان فرو دست را با انعکاسی از سایه‌های افلاطونی در می‌آمیزد و این آثار به واسطه‌ عمق رنگ‌ها و فرم‌ها در پی کشف راز هستی هستند. رجعتی می‌کنم به نقش روان شناسانه‌، جادوی رنگ را نشانه می‌گیرم و در بی‌کرانگی زمان و مکان تماشاگر را با پرسشی بی‌پاسخ دعوت به شناخت عظمت هستی می‌نمایم ...»

نمایشگاه آثار نقاشی فرنوش قربانی با عنوان «اوسیا» از ۳ تا ۸ بهمن در گالری کاما برپا می‌شود و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه به جز یکشنبه‌ها می‌توانند به خیابان پاسداران، گلستان دهم، پلاک ۴۴، طبقه دوم مراجعه کنند.