کد خبر : 265369 تاریخ : ۱۳۹۹ دوشنبه ۶ بهمن - 12:56
حضور نشر «آواژ» در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران علاقه‌مندان به آثار ادبیات نمایشی و سینمایی تا ۶ بهمن می‌توانند کتاب‌های نشر آواژ را با ۲۰ درصد تخفیف از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تهیه بکنند.

نوآوران آنلاین- محمدرضا قلی‌پور ـ نمایشنامه نویس، کارگردان تئاتر و مدیر نشر آواژ از حضور این نشر در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

انتشارات آواژ که به صورت تخصصی در زمینه‌ نشر آثار ادبیات نمایشی،کتاب‌های هنری، سینمایی و داستانی فعالیت دارد، در دوره‌ی نخست نمایشگاه مجازی کتاب تهران با تمام کتاب‌های خود شرکت کرده است و مخاطبان می‌توانند آثار این نشر را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری بکنند. همچنین ارسال کتاب‌ها برای خریداران رایگان خواهد بود.

برخی از نمایشنامه‌ها، فیلمنامه‌ها و آثار داستانی نشر آواژ که طی این نمایشگاه در دسترس خریداران است، از این قرارند:

«سگ‌خوری»،«تروکاژ»،«چند خط و یک چمدان»،«رژه‌ی پنگوئن‌ها» (نوشته‌ی محمدرضا قلی‌پور)،«موج‌های رادیو اکتیو می‌شود» (محمدرضا قلی‌پور و فرشته فرشاد)،«تیغ کهنه» (محمد امیریاراحمدی)،«ورود خانوم‌ها/ آقایان ممنوع» (آرش عباسی)،«اتفاقاً زندگی شد» (رویا افشار)،«کات‌کبود» (فرشته فرشاد)،«نگارش نمایشنامه؛گام به گام» (مارش کسدی/ ترجمه‌ ناصر آقایی). علاقه‌مندان به کتاب‌های نمایشنامه و فیلمنامه می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود در نشر آواژ را از طریق لینک زیر خریداری و دریافت بکنند.

https://tehranbookfair.ir/#/pavilion/۴۲۵۱/search

گفتنی است نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم بهمن شروع به کار کرده و تا ۶ بهمن ادامه خواهد داشت.