کد خبر : 265632 تاریخ : ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۵ بهمن - 13:22
رویکرد جدید بخش صنعت در دهمین جشنواره مد و لباس فجر بخش صنعت با رویکردی جدید و ارائه فناوری های سال ۲۰۲۱ در دهمین جشنواره فجر شرکت می‌کند.

نوآوران آنلاین- به نقل از روابط عمومی دهمین جشنواره مد و لباس فجر، نیک طبع دبیر بخش صنعت با بیان اینکه تمام فناوری‌های نوین حوزه صنعت را هر سال برای طراحان در جشنواره به نمایش می‌گذاریم تا حوزه مد و لباس بتواند علاوه بر کیفیت ارتقا نیز پیدا کند.

وی در ادامه افزود: ارتباط طراحان با بخش صنعت باعث شد که صنعت با تمام قوا سعی کرده نیازهای طراحان را برآورده و در جشنواره‌ها نیز آنها را به نمایش بگذارد، نیازهایی چون پارچه، نخ، ملحقات (اکسسوری) ماشین آلات و.... را برآورده نماید.

نیک طبع افزود: امسال هم در بخش صنعت ۳۰ نفر برای دریافت غرفه ثبت نام کرده اند که در این جشنواره وسایل جدید را به طراحان معرفی کنند تا برای کارآفرینی طراحان مفید واقع شود.

دبیر صنعت افزود: بخش صنعت ماشین آلات دوخت و دوز، تجهیزات جدید و همچنین فناوری‌های سال ۲۰۲۱ را در دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر برای طراحان و علاقمندان این حوزه به نمایش می‌گذارد.

وی در پایان با بیان اینکه این حوزه در نظر دارد از پدیده‌های جدیدی در این جشنواره رونمایی نماید گفت: این پدیدها با موضوع فن بازار ارائه خواهد شد. در فن بازار راهکارهای عرضه محصول، ملحقات قوی و تمام ملزوماتی که حتی تاکنون دیده نشده در دهیمن جشنواره بین المللی مد و لباس فجر رونمایی خواهد شد.