کد خبر : 266079 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ اسفند - 11:47
لیورپول به پایین‌ترین سطح رسیده است شکستی دیگر برای لیورپول و یورگن کلوپ به اتفاق تکراری این روزها در لیگ برتر تبدیل شده است.

نوآوران آنلاین- به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، لیورپول در حال شکست خوردن از یک بازی به بازی دیگری است. شکست در داربی مرسی ساید مقابل اورتون در روز شنبه برای هواداران این تیم بسیار دردناک بود ، همان طور که مربی یورگن کلوپ این موضوع را نیز روشن کرد. 

برای اولین بار از سال ۱۹۹۲، لیورپول در داربی مقابل اورتون در آنفیلد شکست خورد. شکست‌های متوالی لیورپول در این فصل برای هواداران باورنکردنی است.

یورگن کلوپ گفت:  شکست در داربی مرسی ساید "خیلی خیلی" من را آزار می‌دهد.  نباید این را فراموش کنیم که گل اول روی یک اتفاق وارد دروازه ما شد و این اتفاق نباید رخ می داد. 

قرمزها که پیش از این دیدار در لیگ قهرمانان اروپا برابر لایپزیگ به پیروزی رسیده بودند، نتوانستند عملکرد خوبی در این دیدار داشته باشند.

کلوپ دوباره از این مساله ناراحت بود که تیمش با وجود برتری آشکارش مجبور شد زمین را به عنوان یک بازنده ترک کند: "من فکر می‌کنم هرکسی که امروز بازی را می‌دید  بازی خوب ما را تایید می کرد. اما این اتفاق افتاد و اولین‌بار نبود، بنابراین ما در حال حاضر نسبت به خود سخت خواهیم گرفت. ما باید در لحظات مهم پیشرفت کنیم، این واضح است."

علاوه بر نتیجه، یک عقبگرد دیگر برای کلوپ و تیمش وجود داشت: در نیمه اول، کاپیتان جوردن هندرسون  مصدوم شد. کلوپ گفت: این مصدومیت خوب به نظر نمی‌رسد. اما باید منتظر تحقیقات بیش‌تر باشیم.

قرمزها در این فصل بارها و بارها مجبور شده‌اند با مصدومیت کنار بیایند. از جمله این که ویرجیل فن دایک، بهترین مدافع تیم احتمالاً تا پایان فصل غایب خواهد بود.