کد خبر : 266257 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۹ اسفند - 20:01
ضرورت تقویت اعتماد مردم نسبت به مسؤولان ابراهیم نکو / نماینده سابق مجلس

نوآوران آنلاین- مسائل اقتصادی همواره نقشی تعیین کننده در کشور ما داشته اند. تا جایی که می توان گفت معیشتی که مردم ایران در هر دوره ای تجربه می کنند انعکاسی از وضعیت اقتصادی داخلی است.

با این وجود می توان اذعان داشت بسیاری از مشکلاتی که مردم ما در حال حاضر با آن مواجه هستند به دلیل ضعف های موجود در اقتصاد است. به واقع نیز چنین است و با نگاهی ساده به وضعیت اداره کشور می توان به این درک رسید که عامل اصلی بحرانی شدن وضعیت اقتصاد خانوارها به نبود درایت در اقتصاد کشور بازمی‌گردد.

مردم ما در شرایط کنونی بسیار تلاش می کنند، اما همچنان زندگی سختی را پشت سر می گذارند و نمی توانند روزگار خوشی را رقم بزنند.

این روند که سال هاست تکرار می شود به رویه ای تبدیل شده است که بی اعتمادی هایی را در سطح جامعه ایجاد کرده است.

بی اعتمادی بدترین اتفاق ممکن برای کشور ماست که اکنون شاهدش هستیم.

باید مسؤولان نسبت به این موضوع هشیار باشند که بی اعتمادی، بحران هایی را رقم خواهد زد که غیرقابل جبران خواهند بود. به همین جهت باید تمامی تلاش ها در این راستا باشد که مردم نسبت به مسؤولان اعتماد داشته باشند.

شرایط کشور به گونه ای است که به شدت نیاز به اعتماد مردم داریم و باید امیدها تقویت شود.

اگر امید به آینده وجود نداشته باشد مشکلات بسیاری ایجاد خواهد شد.

به اعتقاد من باید به عنوان یک موضوع بسیار مهم این نکته مورد توجه قرار گیرد که اعتماد مردم یک ضرورت است و اگر نباشد در سایه آن شاهد اتفاقات تلخی خواهیم بود.

این موضوع قابل تأمل است که در سایه امید و اعتماد مردمی است که مسؤولان می توانند مسیر فعالیت شان را به درستی طی کنند و شاهد وضعیت مطلوبی باشیم.

باید تغییر اساسی در بسیاری از زمینه ها در کشورمان صورت گیرد تا مشکلات کاهش یابد و سطح اعتماد مردم افزایش یابد.

تا زمانی که مشکلات پابرجا باشند و به قوت خود باقی بمانند بی اعتمادی نیز در سطحی وسیع همچنان وجود خواهد داشت و وحدت و همبستگی ملی خدشه دار خواهد شد.