کد خبر : 266351 تاریخ : ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۳ اسفند - 09:19
۱۹ اسفند ماه برگزار می‌شود نقد کتاب «زندگی سراسر فهم مسئله است» در شهر کتاب کتاب «زندگی سراسر فهم مسئله است» نوشته نعمت الله فاضلی در نشست هفتگی شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود.

نوآوران آنلاین-چندی پیش کتاب «زندگی سراسر فهم مسئله است» نوشته‌ نعمت‌الله فاضلی به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتشر شده است.

این کتاب به مسئله و مسئله‌شناسی در علوم اجتماعی و انسانی ایران می‌پردازد. بنا بر باور مؤلف «پرسش ربط» و «مسئله‌ی مسئله» از بحث‌های مهم و جدی علوم اجتماعی و انسانی در ایران معاصر است. این اثر تلاشی است برای ارائه و صورت‌بندی رویکردی که بتواند پرسش‌های ربط و مسئله در این علوم را بکاود و آن‌ها را در بطن و متن اصلی این دانش‌ها قرار دهد.

ایده‌ی اصلی شکل‌گیری این پژوهش نتیجه‌ی تجربه‌ی زیسته‌ و سال‌های طولانی زندگی دانشگاهی مولف آن در درون لایه‌های مختلف اجتماع علمی و جامعه‌ی دانشگاهی ایران است بنابراین می‌توان آن را همچون صدایی از درون و نقطه‌نظری درونی به شمار آورد.

نشست نقد و بررسی کتاب «زندگی سراسر فهم مسئله است» سه‌شنبه ۱۹ اسفند ماه ساعت ۱۱ صبح با حضور هادی خانیکی، مقصود فراستخواه و  نعمت‌الله فاضلی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه‌ی این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.