کد خبر : 267368 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۲۸ فروردين - 18:05
اقدامی فرهنگی در قلب مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور کتابخانه مرکز تجزیه و مبادلات کشور با هدف ارتقای فرهنگ کتابخوانی افتتاح شد.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، مركز تجزيه و مبادلات كشور در راستای اهميت حفظ  آثار مكتوب ملی و فرهنگی كشور و ترویج فرهنگ كتابخوانی، اقدام به افتتاح کتابخانه با گنجینه ای نفیس از کتاب های کمیاب و ارزشمند نموده است .

کتابخانه مرکز تجزیه و مبادلات کشور در حال حاضر دارای نزدیک به 2 هزار جلد کتاب با موضوعات، دینی- مذهبی، اجتماعی، روانشناسی، تاریخی، علمی، اخلاق، فلسفه، شعر و ادبیات و داستانی و همچنین کتب آموزش های پستی است .

از جمله کتاب های نفیس و ارزشمند و مرجع موجود؛ می توان به مجموعه 27 جلدی تفسیر نمونه قرآن مجید، مجموعه 15 جلدی فرهنگ لغات دهخدا، مجموعه فرهنگ معین، دائره المعارف های اسلامی و ایرانی، لغت نامه زبان های انگیسی، آلمانی، فرانسوی، سوئدی اشاره کرد.

در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ کتابخوانی، تقویت فرهنگ مشارکت و تعامل کارکنان در امور فرهنگی و اجتماعی همکاران علاقمند می توانند، در قالب پویش نذر فرهنگی و با هدف تجهیز کتابخانه مجموعه تجزیه و مبادلات، کتاب های خود را به این مجموعه اهدا نمایند.

  گفتنی است کارکنان و نیروهای شرکتی شاغل در این مرکز و خانواده های آنان می توانند از این کتابخانه استفاده کنند.