کد خبر : 267390 تاریخ : ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۹ فروردين - 11:19
آماده سازی نخستین سوله ورزشی محله مظاهری منطقه15 نخستین سوله ورزشی محله مظاهری در منطقه 15 با اتمام عملیات ابنیه آماده تجهیز شده است.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اشاره به اینکه محله مظاهری حدفاصل میدان شوش تا بزرگراه بعثت فاقد مجموعه ورزشی بود افزود: در این راستا  مراحل احداث نخستین مجموعه ورزشی سالنی در این محله انجام شد.
او ادامه افزود: اکنون عملیات عمرانی آن در سوله ای با زیربنای ۸۸۲ مترمربع به اتمام رسیده و آماده تجهیز شده است.
محمدی اضافه کرد: این مجموعه ورزشی همچنین یک ساختمان سه طبقه با زیربنای۷۵۶ متر مربع دارد که برای ورزش های انفرادی و بخش های اداری طراحی شده که عملیات کانال کشی تهویه ها، تاسیسات موتورخانه و سفید کاری بخش اداری در حال انجام است.
شهردار منطقه افزود: اکنون این مجموعه ورزشی با پیشرفت 87 درصدی در  مراحل پایانی کار است و تا اواخر اردیبهشت این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت ورزش برای همه گروه های سنی،  افزود: محله مظاهری از محله های قدیمی تهران است، که از مجموعه ورزشی مناسبی برخوردار نبود و به همین دلیل دغدغه مدیریت شهری برآن شد تا به نحوی بتوان خدماتی را برای شهروندان این محله فراهم کند.