کد خبر : 298582 تاریخ : ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۱ خرداد - 14:42
مدیرشعب استان یزد در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان یزد اظهار داشت: انجام کامل تعهدات در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی توسط بانک مسکن مدیرشعب استان با مدیرکل اداره بهزیستی استان یزد جهت بررسی تسهیلات پرداختی به مددجویان اداره کل بهزیستی و افزایش تعاملات دیدار و گفتگو کردند.

نوآوران آنلاین-به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیرشعب استان یزد فعالیت کارکنان اداره کل بهزیستی را که فعالیتی خداپسندانه و متعالی دارند و در راستای رفع نیازهای قشر محروم و نیازمند جامعه گام برمی دارند، ستودنی دانست و ابراز داشت: بانک مسکن به عنوان بانک دولتی و تخصصی در بخش مسکن و در راستای مسوولیت اجتماعی خود آمادگی ارائه انواع خدمات به کارکنان اداره کل بهزیستی و افراد تحت پوشش آن مجموعه را دارد.

محمد غفوریان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده در بخش اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی توسط بانک مسکن یزد را 137 مورد و مبلغ 45 میلیارد ریال عنوان کردو اظهار داشت: 100درصد از اعتبار تخصیص یافته به طرحهای اشتغال زایی در سال 1399 پرداخت شده است.

وی تداوم همکاری و ارائه خدمات به کارکنان و مددجویان تحت پوشش آن اداره را موجب افتخار بانک مسکن دانست و افزود: کارکنان بانک مسکن در خصوص ارائه خدمات به مددجویان و معلولین معرفی شده از سوی بهزیستی با جان و دل به ارائه خدمت می پردازند.

غفوریان انعقاد تفاهم نامه با آن اداره جهت تداوم همکاری ها و ارائه خدمات مالی و بانکی به پرسنل آن اداره را بسیار مثمر ثمر خواند و خواستار انعقاد تفاهم نامه با اداره کل بهزیستی استان شد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد حوزه فعالیت این سازمان را بسیار گسترده عنوان کرد و گفت: افراد متفاوت و متنوعی که دچار معلولیت یا آسیب اجتماعی شده و نیاز به خدمات اجتماعی و بهزیستی دارند، مخاطبین بهزیستی هستند.

علی محمد عطابخش ضمن تشکر از بانک مسکن به جهت تسهیلات پرداخت شده به مددجویان اداره کل بهزیستی در بخش مسکن مهر ، خانه دار شدن اعضای این تعاونی ها که متشکل از معلولین و مددجویان تحت پوشش می باشند را نقطه عطفی در خدمات بانک مسکن به این مجموعه عنوان کرد که باعث شد بخش بزرگی از دغدغه مددجویان تحت پوشش این سازمان مرتفع شود.

عطابخش نیاز مسکن و اشتغال را بزرگترین مشکل مددجویان نام برد و افزود: مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی به واسطه تسهیلات طرح مسکن مهر بانک مسکن صاحب خانه و با تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی این بانک توانستند به اشتغال پایدار رسیده و توانمند شوند. وی افزود: قطعا مجموعه همکاران شما در بانک مسکن در امور خداپسندانه‌ای که این بانک منجر به آنها می شود سهیم و شریک هستند.