کد خبر : 30938 تاریخ : ۱۳۹۶ سه شنبه ۷ شهريور - 18:02
محسن هاشمی: مجبور به استعفا از معاونت عمرانی دانشگاه آزاد نشدم رئیس شورای شهر تهران، دلیل استعفای خود از معاونت عمرانی دانشگاه آزاد را مشغله کاری این شورا اعلام کرد و گفت که مجبور به استعفا از این مسئولیت نشده است.

نوآوران آنلاین- محسن هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: روز شنبه، چهارم شهریورماه استعفای خودم را از معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کردم و با اینکه هنوز خبری از موافقت با این درخواست اعلام نشده است، همچنان پیگیر موافقت با استعفا هستم.
وی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شدم از همه پست‌های قبلی، استعفا دادم به این دلیل که حجم کاری ریاست شورا بسیار است.
هاشمی با بیان اینکه از همه پست‌های قبلی خود به جز ریاست شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استعفا داده‌ است، تاکید کرد: هیچ‌کسی من را مجبور به استعفا از معاونت عمرانی دانشگاه آزاد نکرده است و کاملا ارادی این کار را انجام دادم.
وی درباره احتمال انتخابش به عنوان مشاور عمرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: این مساله جزء اختیارات مسئولان دانشگاه آزاد است.
محسن هاشمی در مهرماه 1392 با حکم حمید میرزاده، رئیس اسبق دانشگاه آزاد به عنوان معاون عمرانی این دانشگاه منصوب شد و حدود یک هفته قبل (28 مردادماه 96) نیز با کسب 20 رای از 21 رای داده شده، به عنوان رئیس شورای اسلامی پنجم شهر تهران انتخاب شد.