کد خبر : 561852 تاریخ : ۱۴۰۳ جمعه ۳ فروردين - 19:14
محمد حسن فصیح: چهره منطقه ۲۲ نوروزی شد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه از برپایی 12 سفره هفت‌سین در قطب نوین گردشگری تهران همزمان با نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

نوآوران آنلاین-به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمد حسن فصیح اظهار کرد: با توجه به آغاز سال جدید و نوروز ۱۴۰۳ شهرداری منطقه۲۲ برنامه‌های زیبا سازی خود را اجرا و در دست اقدام دارد.

وی افزود: تقارن بهار بندگی با بهار طبیعت و شعار «بهار قرآن - بهار ایران » را  به عنوان محور برنامه‌ها قرار داده‌ایم در همچنین در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری منطقه۲۲ ، منطقه‌ی نوین در صنعت گردشگری و تفریحی برنامه نورپردازی ویژه در مسیر جاذبه‌های گردشگری و همچنین معابر پر تردد غربی ترین نقطه پایتحت صورت گرفته است.

فصیح با تاکید بر اهمیت استقبال ویژه از گردشگران و مسافران نوروزی که به منطقه ۲۲، منطقه ای در مسیر تحول و شکوفایی شهری وارد می‌شوند، تصریح کرد: ۱۲ سفره هفت‌سین در محلات منطقه چیدمان شده است.

وی در پایان افزود: این سفره‌های هفت‌سین توسط اداره زیباسازی با مشارکت معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی در ساختمان های شهرداری منطقه ۲۲ طراحی و برپا شده است.