بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/09/03
شماره 2591 - تاریخ 1403/09/03
آخرین اخبار
نمایش «دیگری شبیه خودش» در تماشاخانه استاد مشایخی
بخش انرژی کشور نیازمند تحول بنیادین است
تا ۲۰۲۶ شاهد یکی از بهترین تیم ملی‌ها خواهیم بود
سندرم نیمه دوم، معضل جديد امیـر!
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (3 آذر 1443)
تذکره مولانا حسین انتظامی
چراغِ خاموشِ روزنامه‌نگاری حرفه‌ای
ابراز نارضایتی کارفرمایان از استخدام «نسل Z» در سراسر دنیا
اگر از بی حجابی رنج می‌برید، با ما تماس بگیرید!
ضرورت دیپلماسی غذایی
تعمیق شکاف میان مردم و حکومت در سایه فیلترینگ
تقابل یا تعامل با مخالفین؛ کدام یک به تحقق اهداف دولت پزشکیان می انجامد
استندآپ‌کمدی؛ ژانر دشواری‌ها
نوجوانان؛ قشری که جدی گرفته نمی‌شوند
صبحانه با کروکودیل‌ها؛ ولادیمیر و استراگون در ولنجک!
افزایش سرمایه اجتماعی؛ مهم ترین عامل موفقیت دولت پزشکیان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
رونق تئاتر به رونق فرهنگ جامعه می‌انجامد
افزایش قیمت خوردو پذیرفتنی نیست، مجلس ورود می کند
آیا اصلاح‌طلبان و اصولگرایان توانایی نجات اقتصاد ایران را دارند؟
شنیده شدن زنگ خطر بروز بحران های خانوادگی در جامعه
عینیت اجتماعی (۵)
تذکره مولانا محمد باقر قالیباف
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (30 آبان 1443)
پیش‌بینی سقوط رشد اقتصادی اروپا
آفت های زندگی مشترک
کار سخت پزشکیان
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (29 آبان 1443)
افزایش نگرانی های اجتماعی به دنبال نبود ثبات اقتصادی
ضرورت رفع فیلترینگ پلتفرم های اجتماعی در ایران
چه میزان ورزش برای سالم ماندن نیاز داریم؟
اصلاحات پلیس گرجستان در مبارزه با فساد
چرا موفق به صادرات خودرو نشدیم؟
خدشه دار شدن اعتماد عمومی به دنبال مشکلات اقتصادی
حیرت‌زدگی روس‌ها از شناخت ادبی ایرانیان
نقش رسانه ها در کنترل خشونت اجتماعی
برخورد قهری، نسخه شفابخش کنترل خشم در جامعه نیست
افزایش تولید و عرضه مسکن؛ راهکاری برای برون رفت از بحران
فشار انرژی بر دولت چهاردهم
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (28 آبان 1443 )
فروپاشی صنعت قطعه‌سازی؛ به دنبال قیمت‌گذاری دستوری
در باب معنای آزادی
بی‌توجهی قشر کم‌درآمد به سینما
مسکن ؛ استخوانی در گلوی دولت چهاردهم‌
تحقق رشد اقتصادی؛ منوط به بازنگری در مسیرهای کسب و کار
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (27 آبان 1443)
پرواز تیم ملی فوتبال به قرقیزستان
رشد اعتیاد اینترنتی؛ در سایه استفاده افراطی از شبکه های اجتماعی
شنیده شدن زنگ خطر قتل های خانوادگی در سایه خشونت فروخفته
«آینه جادویی» در تماشاخانه ‌صحنه ‌آبی
کد خبر: 120416 | تاریخ : ۱۳۹۶/۹/۱۹ - 13:43
ایرانی‌ها چه خودروهایی را می‌پسندند؟!

ایرانی‌ها چه خودروهایی را می‌پسندند؟!

براساس نظرسنجی صورت گرفته مصرف‌کنندگان ایرانی تمایل زیادی به خودروهای شاسی‌بلند به ویژه با برند آلمانی داشته و اصلی‌ترین معیار خرید خودرو از نظر آنها استحکام و ایمنی آن است.

نوآوران آنلاین-شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حاشیه دومین نمایشگاه خودروی تهران که چندی پیش برگزار شد اقدام به نظرسنجی از بازدیدگان این نمایشگاه درباره اولویت‌ها و نیازهای آنها در بازار خودرو کرده است.

 
در این تحقیق از ۱۵۴۳ نفر از بازدیدکنندگان در خصوص خودروی مورد علاقه، کشور سازنده مورد علاقه و اصلی‌ترین معیار خرید خودرو پرسش شده است.
 
استحکام و ایمنی، اولویت اصلی مصرف‌کنندگان
 
طبق این تحقیق اولویت اصلی ۳۳ درصد افراد در خرید خودرو، بالا بودن استحکام و ایمنی آن بوده است. ۲۹ درصد افراد نیز قدرت و شتاب خودرو را اصلی‌ترین اولویت در انتخاب خودرو بیان کرده‌اند. پس از آن معیارهای زیبایی ظاهری با ۱۳ درصد، کیفیت بدنه با ۱۱ درصد و خدمات پس از فروش با ۹ درصد و میزان مصرف سوخت با پنج درصد اولویت‌های بعدی مصرف‌کنندگان برای خرید خودرو بوده است.
 
خودروهای آلمانی پرطرفدارترین در ایران
 
اما طبق این نظرسنجی خودروهای آلمانی با ۲۷ درصد فراوانی پرطرفدارترین برندهای خودرویی در ایران هستند. پس از آن برندهای ژاپنی با ۲۰ درصد، فرانسوی با ۱۹ درصد، کره‌ای با ۱۴ درصد و خودروهای چینی با شش درصد فراوانی، برندهای مورد علاقه مصرف‌کنندگان ایرانی هستند.
 
شاسی‌بلندها در مرکز توجه مصرف‌کنندگان
 
همچنین براساس این تحقیق در میان کلاس‌های مختلف خودرویی، مصرف‌کنندگان ایرانی با ۳۵ درصد فراوانی بیشترین علاقه را به خودروهای شاسی‌بلند دارند. پس از آن خودروهای کراس‌اور (مینی‌ شاسی‌بلند) با ۲۸ درصد فراوانی، سدان با ۲۵ درصد فراوانی و هاچ بک با ۱۲ درصد فراوانی در رتبه‌های بعدی میزان علایق مصرف‌کنندگان به کلاس‌های مختلف خودرویی قرار دارند.
 
نکته جالب توجه در این تحقیق این است که ۵۶ درصد بانوان شرکت‌کننده در این نظرسنجی علاقه‌مند به خرید خودروهای شاسی‌بلند، ۲۸ درصد سدان و ۱۵ درصد هاچ‌بک بوده‌اند.
کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.