بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/09/03
شماره 2591 - تاریخ 1403/09/03
آخرین اخبار
بخش انرژی کشور نیازمند تحول بنیادین است
تا ۲۰۲۶ شاهد یکی از بهترین تیم ملی‌ها خواهیم بود
سندرم نیمه دوم، معضل جديد امیـر!
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (3 آذر 1443)
تذکره مولانا حسین انتظامی
چراغِ خاموشِ روزنامه‌نگاری حرفه‌ای
ابراز نارضایتی کارفرمایان از استخدام «نسل Z» در سراسر دنیا
اگر از بی حجابی رنج می‌برید، با ما تماس بگیرید!
ضرورت دیپلماسی غذایی
تعمیق شکاف میان مردم و حکومت در سایه فیلترینگ
تقابل یا تعامل با مخالفین؛ کدام یک به تحقق اهداف دولت پزشکیان می انجامد
استندآپ‌کمدی؛ ژانر دشواری‌ها
نوجوانان؛ قشری که جدی گرفته نمی‌شوند
صبحانه با کروکودیل‌ها؛ ولادیمیر و استراگون در ولنجک!
افزایش سرمایه اجتماعی؛ مهم ترین عامل موفقیت دولت پزشکیان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
رونق تئاتر به رونق فرهنگ جامعه می‌انجامد
افزایش قیمت خوردو پذیرفتنی نیست، مجلس ورود می کند
آیا اصلاح‌طلبان و اصولگرایان توانایی نجات اقتصاد ایران را دارند؟
شنیده شدن زنگ خطر بروز بحران های خانوادگی در جامعه
عینیت اجتماعی (۵)
تذکره مولانا محمد باقر قالیباف
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (30 آبان 1443)
پیش‌بینی سقوط رشد اقتصادی اروپا
آفت های زندگی مشترک
کار سخت پزشکیان
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (29 آبان 1443)
افزایش نگرانی های اجتماعی به دنبال نبود ثبات اقتصادی
ضرورت رفع فیلترینگ پلتفرم های اجتماعی در ایران
چه میزان ورزش برای سالم ماندن نیاز داریم؟
اصلاحات پلیس گرجستان در مبارزه با فساد
چرا موفق به صادرات خودرو نشدیم؟
خدشه دار شدن اعتماد عمومی به دنبال مشکلات اقتصادی
حیرت‌زدگی روس‌ها از شناخت ادبی ایرانیان
نقش رسانه ها در کنترل خشونت اجتماعی
برخورد قهری، نسخه شفابخش کنترل خشم در جامعه نیست
افزایش تولید و عرضه مسکن؛ راهکاری برای برون رفت از بحران
فشار انرژی بر دولت چهاردهم
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (28 آبان 1443 )
فروپاشی صنعت قطعه‌سازی؛ به دنبال قیمت‌گذاری دستوری
در باب معنای آزادی
بی‌توجهی قشر کم‌درآمد به سینما
مسکن ؛ استخوانی در گلوی دولت چهاردهم‌
تحقق رشد اقتصادی؛ منوط به بازنگری در مسیرهای کسب و کار
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (27 آبان 1443)
پرواز تیم ملی فوتبال به قرقیزستان
رشد اعتیاد اینترنتی؛ در سایه استفاده افراطی از شبکه های اجتماعی
شنیده شدن زنگ خطر قتل های خانوادگی در سایه خشونت فروخفته
«آینه جادویی» در تماشاخانه ‌صحنه ‌آبی
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (۲۶ آبان ۱۴۴۳)
کد خبر: 126490 | تاریخ : ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - 21:36
گیر پژو 2008 برای اینکه  تولید نشده است چیست

گیر پژو 2008 برای اینکه تولید نشده است چیست

با گذشت ۷ ماه از افتتاح خط تولید پژو ۲۰۰۸ به عنوان نخستین محصول مشترک ایران خودرو و پژو در پسابرجام، آمار تولید خودرو نشان می‌دهد که این محصول هنوز وارد فاز تولید نشده است.

نوآوران آنلاین- با گذشت ۷ ماه از افتتاح خط تولید پژو ۲۰۰۸، آمار تولید خودرو نشان می‌دهد این محصول هنوز به تولید نرسیده است. به این ترتیب تاخیر در اجرایی‌شدن طرح‌های تولید خودرو مشترک فرانسوی همچنان ادامه دارد.

با گذشت ۷ ماه از افتتاح خط تولید پژو ۲۰۰۸ به عنوان نخستین محصول مشترک ایران خودرو و پژو در پسابرجام، آمار تولید خودرو نشان می‌دهد که این محصول هنوز وارد فاز تولید نشده است. بر این اساس، طی ۹ ماهه امسال تنها ۴ دستگاه پژو ۲۰۰۸ در ایران‌ خودرو به تولید رسیده که آن هم مربوط به محصولات مونتاژ شده در زمان افتتاح خط تولید این خودرو با حضور رئیس‌‌جمهور بوده است.

به این ترتیب اقدام خودروسازان ایرانی و فرانسوی برای تولید محصول مشترک پسابرجامی در کشور هنوز در حد همان نمایش اولیه بوده و مشخص نیست چرا تولید خودروی مشترک با تاخیر روبرو است؟ در عین‌ حال، آماری از میزان سرمایه‌گذاری پژو در ایران نیز منتشر نشده و معلوم نیست دلیل تاخیرها در تولیدات مشترک دو خودروساز ایرانی و فرانسوی و عملی نشدن قراردادهای تولید چیست.

این در شرایطی است که سازمان گسترش پیش‌تر در واکنش به گزارش فارس مبنی بر ادامه تاخیرها در تولید محصول مشترک خودروسازان ایرانی و فرانسوی اعلام کرده بود که این تاخیرها تحت کنترل است. اما معلوم نیست این کنترل‌ها تا چه زمانی قرار است ادامه داشته باشد!

بررسی وضعیت تولید خودرو طی ۹ ماهه امسال نشان می‌دهد در این مدت یک میلیون و ۱۰۳ هزار و ۶۳۱ دستگاه انواع خودرو در کشور به تولید رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۶٫۱ درصد رشد داشته است. در ۹ ماهه امسال ۵۱۹ هزار و ۶۳۵ دستگاه خودرو توسط گروه صنعتی ایران‌ خودرو به تولید رسیده که نسبت به ۹ ماهه سال قبل ۱۱٫۴ درصد افزایش داشته است. در گروه صنعتی سایپا نیز ۴۷۰ هزار و ۵۴۸ دستگاه انواع خودرو طی ۹ ماهه امسال تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷٫۸ درصد رشد داشته است.

همچنین آمار تولید خودرو در آذر امسال نشان می‌دهد که تولید انواع خودرو با رشد ۱۳٫۴ درصدی نسبت به آذر ۹۵ به ۱۴۶ هزار و ۲۷۶ دستگاه رسیده است. در نهمین ماه سال، ایران‌ خودرو ۶۶ هزار و ۸۰۸ دستگاه خودرو تولید کرد که رشد ۹٫۸ درصدی را نسبت به آذر ۹۵ نشان می‌دهد. تولید خودرو در سایپا نیز طی آذرماه به ۶۶ هزار و ۶۹۳ دستگاه رسید که نسبت به آذر ۹۵ رشد ۱۳٫۵ درصدی را داشته است.

در مورد وضعیت تولید سواری در کشور طی ۹ ماهه امسال نیز باید به افزایش ۱۷٫۵ درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کنیم، به‌‌طوری‌‌که در ۹ ماهه امسال یک میلیون و ۳۴ هزار و ۸۸۱ دستگاه سواری در کشور به تولید رسیده است، در این میان سهم ایران‌ خودرو ۵۱۰ هزار و ۲۹۷ دستگاه و سهم سایپا ۴۳۲ هزار و ۲۱ دستگاه سواری بوده است.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.