بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/09/04
شماره 2592 - تاریخ 1403/09/04
آخرین اخبار
نمایش «دیگری شبیه خودش» در تماشاخانه استاد مشایخی
بخش انرژی کشور نیازمند تحول بنیادین است
تا ۲۰۲۶ شاهد یکی از بهترین تیم ملی‌ها خواهیم بود
سندرم نیمه دوم، معضل جديد امیـر!
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (3 آذر 1443)
تذکره مولانا حسین انتظامی
چراغِ خاموشِ روزنامه‌نگاری حرفه‌ای
ابراز نارضایتی کارفرمایان از استخدام «نسل Z» در سراسر دنیا
اگر از بی حجابی رنج می‌برید، با ما تماس بگیرید!
ضرورت دیپلماسی غذایی
تعمیق شکاف میان مردم و حکومت در سایه فیلترینگ
تقابل یا تعامل با مخالفین؛ کدام یک به تحقق اهداف دولت پزشکیان می انجامد
استندآپ‌کمدی؛ ژانر دشواری‌ها
نوجوانان؛ قشری که جدی گرفته نمی‌شوند
صبحانه با کروکودیل‌ها؛ ولادیمیر و استراگون در ولنجک!
افزایش سرمایه اجتماعی؛ مهم ترین عامل موفقیت دولت پزشکیان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
رونق تئاتر به رونق فرهنگ جامعه می‌انجامد
افزایش قیمت خوردو پذیرفتنی نیست، مجلس ورود می کند
آیا اصلاح‌طلبان و اصولگرایان توانایی نجات اقتصاد ایران را دارند؟
شنیده شدن زنگ خطر بروز بحران های خانوادگی در جامعه
عینیت اجتماعی (۵)
تذکره مولانا محمد باقر قالیباف
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (30 آبان 1443)
پیش‌بینی سقوط رشد اقتصادی اروپا
آفت های زندگی مشترک
کار سخت پزشکیان
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (29 آبان 1443)
افزایش نگرانی های اجتماعی به دنبال نبود ثبات اقتصادی
ضرورت رفع فیلترینگ پلتفرم های اجتماعی در ایران
چه میزان ورزش برای سالم ماندن نیاز داریم؟
اصلاحات پلیس گرجستان در مبارزه با فساد
چرا موفق به صادرات خودرو نشدیم؟
خدشه دار شدن اعتماد عمومی به دنبال مشکلات اقتصادی
حیرت‌زدگی روس‌ها از شناخت ادبی ایرانیان
نقش رسانه ها در کنترل خشونت اجتماعی
برخورد قهری، نسخه شفابخش کنترل خشم در جامعه نیست
افزایش تولید و عرضه مسکن؛ راهکاری برای برون رفت از بحران
فشار انرژی بر دولت چهاردهم
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (28 آبان 1443 )
فروپاشی صنعت قطعه‌سازی؛ به دنبال قیمت‌گذاری دستوری
در باب معنای آزادی
بی‌توجهی قشر کم‌درآمد به سینما
مسکن ؛ استخوانی در گلوی دولت چهاردهم‌
تحقق رشد اقتصادی؛ منوط به بازنگری در مسیرهای کسب و کار
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (27 آبان 1443)
پرواز تیم ملی فوتبال به قرقیزستان
رشد اعتیاد اینترنتی؛ در سایه استفاده افراطی از شبکه های اجتماعی
شنیده شدن زنگ خطر قتل های خانوادگی در سایه خشونت فروخفته
«آینه جادویی» در تماشاخانه ‌صحنه ‌آبی
کد خبر: 151733 | تاریخ : ۱۳۹۶/۱۱/۹ - 23:13
میزان رضایت مشتریان از خودرو های داخلی+جدول

میزان رضایت مشتریان از خودرو های داخلی+جدول

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری در شش‌ماهه اول سال ۱۳۹۶ را منتشر کرد که بر این اساس رضایت مشتریان در این حوزه در مدت موردبررسی در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۲.۲درصد افزایش یافته است.

نوآوران آنلاین-نتایج تحقیق اندازه­ گیری رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری برای نوزدهمین دوره متوالی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در هفت دسته قیمتی کمتر از 25 میلیون، 25 تا 50 میلیون، 50 تا 75 میلیون، 75 تا 100 میلیون، 100 تا 125 میلیون، 125 تا 200 میلیون و  بالاتر از 200 میلیون تومان انتشار یافت که در آن به ترتیب دسته های قیمتی خودروهای سایپا131، پارس تندر، ام وی ام x22 (MT)، کیا پیکانتو، رنو کپچر، تویوتا پریوس و بی ام و 530 بالاترین میزان رضایت مشتریان از کیفیت محصول را کسب نموده است. در این تحقیق با 69.074 نفر از خریداران 97 خودروی سواری که از 17 شرکت عرضه کننده خودرو در شش ماهه اول سال 1396 خودرو خریداری کرده بودند مصاحبه انجام شده است که نتایج نشان می دهد رضایتمندی مشتریان شش ماهه اول سال 1396 در مقایسه با سال 1395 از رشد 15 امتیازی برخوردار بوده است. شایان ذکر است رضایت مشتریان خریداران خودرو از کانال های غیر رسمی خودرو  (gray market)  در این تحقیق، مورد سنجش قرار نگرفته است.

 

01

 

 

نتایج رضایت مشتریان در شش ماهه اول سال 1396 نشان می دهد 57% خودرو ها نسبت به سال 1395 از رشد رضایت مشتریان و 23.5% با افت رضایت مواجه بوده اند. شایان ذکر است 19.5%  مدل خودروها برای اولین بار در سال 1396 مورد سنجش قرار گرفته اند .

نتایج رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول به تفکیک دسته قیمتی

02

 

 

*- دسته بندی قیمتی خودروها بر اساس قیمت شرکتی خودروها در شش ماهه اول 1396 تنظیم گردیده است.

نتایج نشان می دهد در دسته قیمتی (خودروهای 25 تا  50 میلیون تومان) با داشتن 35 مدل خودرو بیش از 63% سهم بازار  را از آن خود کرده است، که بر این اساس خودروی پارس تندر تولیدی در شرکت پارس خودرو حائز بالاترین عدد رضایت مشتریان و خودروی تیبا2  پایین­ترین رضایت را در میان خودروهای این رده کسب نموده­اند.

پیوست 2- نتایج رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول در دسته قیمتی کمتر 25 میلیون تومان

03

 

 

نتایج رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول در دسته قیمتی 50-25 میلیون تومان

04

 

 

ادامه نتایج رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول در دسته قیمتی 50-25 میلیون تومان

05

 

 

نتایج رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول در دسته قیمتی 75-50 میلیون تومان

06نتایج رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول در دسته قیمتی 100-75 میلیون تومان
07

 

 

نتایج رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول در دسته قیمتی 125-100 میلیون تومان

08

 

 

نتایج رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول در دسته قیمتی 200-125 میلیون تومان

09

 

 

نتایج رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول در دسته قیمتی بیشتر از 200 میلیون تومان

10

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.