بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/09/03
شماره 2591 - تاریخ 1403/09/03
آخرین اخبار
بخش انرژی کشور نیازمند تحول بنیادین است
تا ۲۰۲۶ شاهد یکی از بهترین تیم ملی‌ها خواهیم بود
سندرم نیمه دوم، معضل جديد امیـر!
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (3 آذر 1443)
تذکره مولانا حسین انتظامی
چراغِ خاموشِ روزنامه‌نگاری حرفه‌ای
ابراز نارضایتی کارفرمایان از استخدام «نسل Z» در سراسر دنیا
اگر از بی حجابی رنج می‌برید، با ما تماس بگیرید!
ضرورت دیپلماسی غذایی
تعمیق شکاف میان مردم و حکومت در سایه فیلترینگ
تقابل یا تعامل با مخالفین؛ کدام یک به تحقق اهداف دولت پزشکیان می انجامد
استندآپ‌کمدی؛ ژانر دشواری‌ها
نوجوانان؛ قشری که جدی گرفته نمی‌شوند
صبحانه با کروکودیل‌ها؛ ولادیمیر و استراگون در ولنجک!
افزایش سرمایه اجتماعی؛ مهم ترین عامل موفقیت دولت پزشکیان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
رونق تئاتر به رونق فرهنگ جامعه می‌انجامد
افزایش قیمت خوردو پذیرفتنی نیست، مجلس ورود می کند
آیا اصلاح‌طلبان و اصولگرایان توانایی نجات اقتصاد ایران را دارند؟
شنیده شدن زنگ خطر بروز بحران های خانوادگی در جامعه
عینیت اجتماعی (۵)
تذکره مولانا محمد باقر قالیباف
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (30 آبان 1443)
پیش‌بینی سقوط رشد اقتصادی اروپا
آفت های زندگی مشترک
کار سخت پزشکیان
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (29 آبان 1443)
افزایش نگرانی های اجتماعی به دنبال نبود ثبات اقتصادی
ضرورت رفع فیلترینگ پلتفرم های اجتماعی در ایران
چه میزان ورزش برای سالم ماندن نیاز داریم؟
اصلاحات پلیس گرجستان در مبارزه با فساد
چرا موفق به صادرات خودرو نشدیم؟
خدشه دار شدن اعتماد عمومی به دنبال مشکلات اقتصادی
حیرت‌زدگی روس‌ها از شناخت ادبی ایرانیان
نقش رسانه ها در کنترل خشونت اجتماعی
برخورد قهری، نسخه شفابخش کنترل خشم در جامعه نیست
افزایش تولید و عرضه مسکن؛ راهکاری برای برون رفت از بحران
فشار انرژی بر دولت چهاردهم
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (28 آبان 1443 )
فروپاشی صنعت قطعه‌سازی؛ به دنبال قیمت‌گذاری دستوری
در باب معنای آزادی
بی‌توجهی قشر کم‌درآمد به سینما
مسکن ؛ استخوانی در گلوی دولت چهاردهم‌
تحقق رشد اقتصادی؛ منوط به بازنگری در مسیرهای کسب و کار
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (27 آبان 1443)
پرواز تیم ملی فوتبال به قرقیزستان
رشد اعتیاد اینترنتی؛ در سایه استفاده افراطی از شبکه های اجتماعی
شنیده شدن زنگ خطر قتل های خانوادگی در سایه خشونت فروخفته
«آینه جادویی» در تماشاخانه ‌صحنه ‌آبی
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (۲۶ آبان ۱۴۴۳)
کد خبر: 154622 | تاریخ : ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - 13:16
پیشنهادهای جدید شهرداری به مجلس برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی

پیشنهادهای جدید شهرداری به مجلس برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ارائه پیشنهادهای جدید به مجلس برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد.

نوآوران آنلاین-

محسن پورسید آقایی، معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران درباره طرح جدید شهرداری برای ساماندهی پارک حاشیه‌ای که به زودی برای تصویب به شورای شهر ارائه خواهد شد، گفت: در طرح جدید محل‌هایی را برای پارک حاشیه ای مشخص خواهیم کرد و  اپلیکیشنی هم در حال تهیه است. همچنین یک سری دستگاه خریداری خواهیم کرد تا افرادی که در مناطق گشت خواهند زد تا با کمک این دستگاه‌، خودورها را چک کنند.

او در خصوص شیوه جدید پرداخت عوارض پارک در حاشیه خیابان‌ها تصریح کرد: خودروها می‌توانند از طریق موبایل و اپلیکیشن یا کارت بانکی هزینه شارژشان را پرداخت کنند. همانطور که گفته شد، افرادی هم در منطقه خواهند بود تا چک کرده و مطمئن شوند که این خودورها عوارضشان را پرداخت کرده‌اند. در واقع افراد شماره خودرو را با دستگاه چک می‌کنند تا مطمئن شوند عوارضشان را پرداخت کرده‌اند.

معاون شهردار در رابطه به قیمت گذاری برای پارکینگ‌ها نیز تصریح کرد: قیمت‌گذاری جدید همان مصوبه قیمت‌های سال 93 شورای چهارم خواهد بود و پارکومترها هم سر جای خود باقی خواهند ماند.

پورسیدآقایی در باره سرنوشت پارکبان‌ها که فعالیتشان توسط شورای چهارم غیرقانونی اعلام شده بود، گفت: پارکبان به این معنا که فردی  کنار خیابان ایستاده و از  شهروندان پول بگیرد، دیگر نخواهیم داشت، اما  همانطور که گفتم افرادی را استخدام می‌کنیم تا با دستگاه‌های خریداری شده مدام چک کنند که آیا خودروها عوارضشان را در سیستم پرداخت کرده‌اند یا خیر.

معاون شهردار درباره مسئولیت جابه‌جایی سه میلیون نفری که صبح‌ها از شهرستان ها و استان‌های اطراف، به تهران آمده و شبها بر می‌گردند، گفت: در قانون برنامه ششم به صراحت در مجلس تاکید شد که متولی ساماندهی حمل‌و‌نقل عمومی وزارت راه و شهرسازی و راه آهن کشور است. بنابراین ما با آن‌ها جلساتی  داشته‌ایم  و وزارت راه و راه آهن  با هماهنگی وزارت کشور در حال ایجاد یک شرکت مشترک تحت عنوان ششرک حمل و نقل حومه‌ای هستند. این شرکت متولی حمل و نقل در حومه‌ شهرهای بزرگ همچون تهران خواهد بود.

معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری با تاکید بر اینکه شهرداری نهایت همکاری خود را در محدوده شهر انجام  داده اما خارج از محدوده  تهران به عهده وزارت راه و شهرسازی است، گفت: در داخل محدوده  تهران تا آنجایی که لازم باشد همکاری می‌کنیم. اگر لازم باشد شهرداری امکانی را برای حفر تونل، ایجاد ایستگاه‌ها و ...  بدهد، آماده همکاری است.

او ادامه داد: در خصوص افزایش بودجه حمل و نقل شهری و مترو مصر هستیم،و به کمیسیون تلفیق هم  پیشنهاد‌های جدیدی برای بودجه ۹۷ ارائه داده و منتظر نتیجه هستیم.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.