بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 399927 | تاریخ : ۱۴۰۰/۵/۱۱ - 12:13
تحویل چهار محصول سايپا زودتر از موعد به مشتريان

تحویل چهار محصول سايپا زودتر از موعد به مشتريان

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا از تحويل زودتر از موعد چهار محصول كوييك دنده‌اي، تيبا صندوق‌دار، تيبا۲ و سايپا۱۵۱ خبر داد و گفت: براي نخستين‌بار چند محصول سايپا زودتر از موعد مندرج در قرارداد، به مشتريان تحويل خواهد شد.

نوآوران آنلاین- به‌گزارش سايپانيوز، حسین کاظمی افزود: هم‌اكنون در نیمه اول مردادماه، مشغول تخصیص فروش های فوق العاده چهار خودرو مذكور با موعد تحويل شهريور‌ ۱۴۰۰ هستيم و از سوی دیگر فراخوان تکمیل وجه مشتریانی که طبق قرارداد موعد تحويل خودروی آنها شهریور ماه بوده، نیز آغاز شده است كه این اقدامات حاكي از پايان معضل تأخير در تحويل اين محصولات بوده و زمینه ارتقاء رضايت مشتريان را فراهم خواهد کرد.

وي ادامه داد: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت‌گرفته از سوي مديريت ارشد گروه سايپا در زمينه توليد و تكميل هرچه سريع‌تر خودروهاي داراي كسري قطعات و اجراي روش‌هاي متنوع فروش و تسريع در تخصیص خودروهای مشتريان، تحويل زودتر از موعد اين چهار محصول محقق شده است.

به گفته وي تحويل زودتر از موعد اين خودروها براي نخستين‌بار، در حالیکه تاکنون سایپا با مشکل تأخير در ايفاي تعهدات مواجه بوده، بيانگر عزم جدي اين گروه در جهت حرکت در راهبرد سایپای نوین و نیز جلب رضايت مشتريان است.

کاظمی تأكيد كرد: در حال حاضر ۷۰ درصد از تعهدات مربوط به خودروهاي مشتريان سايپا، زودتر از موعد تحويلِ درج شده در بخشنامه‌های فروش و قراردادها، تخصيص مي‌يابد و قصد داريم با تسری آن به ساير محصولات گروه، براي هميشه پرونده تأخير در تحويل خودروهاي مشتريان را ببنديم.

معاون بازاریابی و فروش سایپا در پایان تصريح كرد: گروه خودروسازی سایپا توانسته با افزايش توليد و برنامه‌ريزي مناسب و متنوع در فروش، پاسخ‌گوي نيازهاي موجود در بازار مصرف‌كنندگان واقعي بازار خودرو كشور باشد و زمینه را برای کاهش التهاب بازار خودرو فراهم کند.

 

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.