بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/01/29
شماره 2450 - تاریخ 1403/01/29
آخرین اخبار
اجرای طرح نفس های تازه شهر در ناحیه۵
جمع آوری روزانه 5 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در شمال شرق شهر
جمع آوری 78 تن پسماند خشک از عوامل تفکیک و حمل غیر مجاز پسماند در منطقه2
طرح ویژه جلوگیری از فعالیت زباله گردها در منطقه ۳
اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
کوچه پشت شهرداری ساماندهی می شود
استمرار طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۶
اجرای طرح تحول ۲۰گانه خدمت در منطقه، رضایتمندی شهروندان را همراه دارد
ملاقات مردمی حبیب کاشانی با بیش از 70 نفر از شهروندان منطقه 17
آغاز هرس و به‌زراعی بهاری درختان در بزرگترین پهنه سبز تهران
بهره برداری از رینگ جنوبی مروارید شهر
نصب بیش از ۶ هزار متر مربع کفپوش گرانولی و تزریقی در بوستان های منطقه ۲۱
برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل غیرقانونی زباله گردی
نیم نگاهی به عملیات عمرانی ناحیه۷ از ابتدای سال ۱۴۰۳
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت :
شناسایی و ساماندهی 559 معتاد متجاهر و جمع آوری 195 تن پسماند در منطقه 19
آغاز نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب نهاد‌های دولتی زیر‌ذره‌بین
افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
اجرای بیش از ۷ هزار و ۹۸۰ متر مربع بهسازی آسفالت در منطقه۱۳
بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
47کیلومتر راه‌سازی در منطقه 22در سال جدید
آغاز تجهیز کارگاهی احداث سرای محله آبشار تهران
کاشت بیش از ۲۸ هزار و ۲۵۴ اصله درخت و درختچه و انواع درختان در میادین، بلوارها و بوستان های منطقه ۲۱
بازارچه دستفروشان تهرانسر، توسعه می یابد
اجرای150 برنامه نمایشی آموزشی با بهره مندي بيش از 5 هزار كودك در منطقه 19
آغاز عملیات لایروبی و کف شکنی چاه های آب خام فضای سبز منطقه 19
چهره بخش مرکزی شهر از معضلات اجتماعی زدوده می شود
اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح ناحیه۳
تداوم پاکسازی و رنگ آمیزی دیوار نوشته های غیرمجاز در منطقه ۴
۱۶۰ تقاطع اصلی و فرعی منطقه ۴ بهسازی و مناسب سازی می شود
سرعت‌بخشی به پروژه‌ها با رعایت شاخص‌های کیفی انجام می‌شود
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
بازدید شهردار منطقه ۱۲ از روند پیشرفت ۵ پروژه عمرانی شاخص منطقه
اجرای ۱۲۵۰ تن روکش مکانیزه آسفالت در معابر منطقه
بدنه بزرگراه های منطقه2 با گل های بهاری فرش شد
اتمام خط کشی محوری جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)
نصب یکهزار و ۲۳۲ شعله پرژکتور در بوستان های منطقه ۲۱
تداوم اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه ۵
کد خبر: 464391 | تاریخ : ۱۴۰۱/۳/۳۱ - 13:04
دکتردکتر راهکاری در راستای تحول صنعت سلامت
با سرمایه‌گذاری شرکت لیان کپیتال

دکتردکتر راهکاری در راستای تحول صنعت سلامت

امروزه حرکت به سمت راهکارهای آنلاین و دانش‌بنیان به شاه‌کلید تحول در صنایع و حوزه‌های مختلف از جمله سلامت الکترونیک تبدیل شده است. سلامت الکترونیک را شاید به گویاترین شکل بتوان تلاقی علم پزشکی، فناوری اطلاعات و دنیای کارآفرینی دانست. کارکرد فناوری در حوزه سلامت از توسعه راهکار‌های نوین درمانی فراتر رفته است و به سمت دسترسی بیشتر، افزایش آگاهی، اشتراک اطلاعات درمانی و البته تسهیل برخورداری از درمان پیش می‌رود. در این میان مهم‌ترین نقش کارآفرینی و نوآوری، کمک به رفع چالش‌های غیرپزشکی در مسیر درمان، از جمله آسان کردن ارتباط پزشک و بیمار، یافتن تخصص مناسب برای هر بیماری، بالا بردن آگاهی عمومی و پاسخ به پرسش‌های بیماران در سطحی عمومی‌تر است.

نوآوران آنلاین- حرکت از فضای سنتی کسب‌وکار به فضای آنلاین چالش‌های متعددی دارد. پس از مرحله نوآوری و خلق راهکار، بدون شک یکی از مهم‌ترین چالش‌های این حوزه، تامین سرمایه و متقاعد کردن شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری برای حمایت از خلاقیت‌ها و راهکارهای نوین است.  

لیان کپیتال با تمرکز بر تامین‌ سرمایه در فضای سرمایه‌گذاری خصوصی و با نگاهی ویژه به حوزه سلامت، در حمایت از راهکارهای نوین این صنعت حضوری جدی دارد. سرمایه‌گذاری این شرکت در استارت‌آپ دکتردکتر را می‌توان یکی از گام‌های مهم در این مسیر دانست. لیان کپیتال باور دارد ایجاد یک اکوسیستم فراگیر از فعالان حوزه سلامت می‌تواند در پیشرفت هرچه سریع‌تر این روند نقش مهمی ایفا کند؛ از این رو ایجاد چنین فضایی را جزو اهداف عالی خود می‌داند.

 

دکتردکتر و آغاز خلاقیت

خطوط اشغال تلفن و محدودیت زمان پاسخگویی مطب‌ها در بعضی موارد باعث می‌شود تا بیماران از نوبت ملاقات با پزشک خود باز بمانند. شناسایی همین چالش و تلاش برای یافتن راهکاری مناسب جهت رفع آن، باعث شد تیمی کوچک در سال ۱۳۹۴ هسته اولیه دکتردکتر را در قالب یک استارت‌آپ حوزه سلامت و درمان شکل دهند. این تیم با بررسی شرایط و نیازسنجی فضای درمان کشور به این نتیجه رسید که گرفتن نوبت از پزشکان، یکی از چالش‌های اصلی بسیاری از بیماران و همراهان آن‌ها است.

 

ورود لیان کپیتال و تحول دکتردکتر

دکتردکتر از سال ۱۳۹۷ و با سرمایه‌گذاری شرکت لیان کپیتال، جهشی بزرگ را در روند توسعه خود و افزودن پزشکان به لیست خدمات دکتردکتر تجربه کرد. امکان رزرو آنلاین و تلفنی، جابه‌جایی و کنسلی آسان، مشاوره تلفنی با پزشکان، اعزام پزشک و پرستار به منازل، خدمات آزمایشگاهی در منزل، دامپزشکی و مجله الکترونیک دکتردکتر همگی خدماتی هستند که از زمان آغاز این روند جدید، به دکتردکتر اضافه شده است و بدون شک در آینده نیز به عرضه خدمات جدید منجر خواهد شد.

دکتردکتر با ارتقای راهکارها و توسعه خدمات خود توانسته است امکان دسترسی آسان بیماران به طیف وسیعی از پزشکان و مراکز درمانی را در سراسر ایران فراهم کند. این استارت‌آپ، بیماران را در سراسر ایران به ‌صورت آنلاین، به مطب پزشکان و کلینیک‌های مختلف متصل می‌کند و بار نوبت‌دهی‌های تلفنی را از دوش پزشک و بیمار برمی‌دارد. همچنین این سامانه سعی دارد با ارائه خدماتی کامل و متمایز، جایگاه خود را به‌ عنوان بخشی از زنجیره ارزش خدمات سلامت برای بیماران و پزشکان تثبیت کند.

با ورود لیان کپیتال، دکتردکتر توانست از یک استارت‌آپ با ایده‌ای جذاب و کارآمد به بازیگری تحول‌آفرین در صنعت سلامت الکترونیک ایران تبدیل شود. در این مدت کوتاه، دکتر دکتر تعداد پزشکان خود را از عدد ۸۰۰ به ۱۳ هزار نفر رساند و فرآیند نوبت‌دهی را برای بیماران و کاربران ساده‌تر کرد. تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار بیمار از خدمات و راهکارهای دکتردکتر برای تسهیل روند نوبت‌دهی و درمان خود استفاده کرده‌اند. این در حالی است که تا امروز نزدیک به ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نوبت بر روی پلتفرم دکتردکتر برای ویزیت بیمار توسط پزشکان این مجموعه ثبت شده است.

 

چهره جدید دکتردکتر

در بهمن ماه ۱۴۰۰ دکتردکتر با یک تغییر ساختاری مهم روبه‌رو شد و «نیما فاضلی» به عنوان مدیرعامل جدید، سکان این مجموعه را به دست گرفت. بیست سال فعالیت حرفه‌ای در سطوح مختلف شرکت‌ها و صنایع متنوع، او را به مدیری متخصص و توانمند تبدیل کرده است.

نیما فاضلی در رویکرد خود برای آینده دکتردکتر معتقد است بهبود سرویس‌های فعلی این پلتفرم از طریق توسعه مناسب و تقویت زیرساخت‌ها برای خلق تجربه کاربری بهتر و ایجاد تنوع همگون در محصولات و خدمات با هدف پاسخگویی به طیف کامل‌تری از نیازهای مخاطبین (بیمار و پزشک) باید اولویت اصلی دکتر دکتر باشد تا در نهایت به هدف غایی این مجموعه یعنی همراهی با بیماران در تمامی مراحل درمان، تسهیل این روند و کاهش مشکلات بیماران و خانواده‌های آن‌ها منجر شود.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.