بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 464860 | تاریخ : ۱۴۰۱/۵/۲۴ - 11:42
“بانک پاسارگاد” با رأی مستقیم مردمی محبوب‌ترین برند بانکی ایران شد

“بانک پاسارگاد” با رأی مستقیم مردمی محبوب‌ترین برند بانکی ایران شد

نهمین جشنوارۀ برند محبوب مصرف‌کنندگان در تاریخ ۱۱اَمرداد۱۴۰۱ با درخشش بانک پاسارگاد به کار خود خاتمه داد. در مراسم اختتامیه این جشنواره که در محل سالن همایش‌های صداوسیما و با حضور نمایندگان برندهای محبوب کشور برگزار شد، بانک پاسارگاد در تمامی گروه‌های خدمات بانکی موفق به کسب رتبه نخست شد و به‌عنوان محبوب‌ترین نام تجاری (برند) بانکی معرفی گردید.

نوآوران آنلاین-نهمین جشنوارۀ برند محبوب مصرف‌کنندگان در تاریخ ۱۱اَمرداد۱۴۰۱ با درخشش بانک پاسارگاد به کار خود خاتمه داد. در مراسم اختتامیه این جشنواره که در محل سالن همایش‌های صداوسیما و با حضور نمایندگان برندهای محبوب کشور برگزار شد، بانک پاسارگاد در تمامی گروه‌های خدمات بانکی موفق به کسب رتبه نخست شد و به‌عنوان محبوب‌ترین نام تجاری (برند) بانکی معرفی گردید.

 

به گزارش تجارت آوا به نقل از  روابط عمومی بانک پاسارگاد، نهمین دوره این نظرسنجی مردمی از تاریخ ۵اردیبهشت تا ۱۵تیر۱۴۰۱ با حضور ۱۵۰۰ نام تجاری معتبر کشور در ۱۰۲ گروه کالا و خدمات، با ثبت ۸۳۲۰۰۱ رأی مردمی برگزار شد و شرکت‌کنندگان بر اساس تجربه خود در بهره‌مندی از کالاها و خدمات نسبت به انتخاب برند محبوب خود اقدام کردند.

راحله شهرابی، مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد با بیان اینکه این بانک با اتکا بر فرهنگ غنی پاسارگادی و توجه مستمر بر شناسایی و رفع نیاز مشتریان نظام بانکی و با تکیه بر دانش جوانان کشورمان، همواره در راستای کمک به توسعه کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، آموزشی و… اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است، گفت: بانک پاسارگاد همواره به‌عنوان بانکی پیشرو در ارائه و توسعه خدمات بانکی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده و در عرصه بین المللی نیز بسیار موفق عمل کرده است.

وی در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی بانک پاسارگاد از جمله: کسب هفت عنوان “بانک برتر اسلامی ایران” و همچنین دستیابی به هفتمین عنوان “بانک سال جمهوری اسلامی ایران” طبق اعلام نشریه معتبر بنکر، کسب رتبه ۲۵۷ دربین ۵۰۰ برند ارزنده بانکی جهان (به‌عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در این فهرست) بر اساس آخرین اعلام مؤسسه بین‌المللی برندفاینانس (Brandfinance) ، قرارگرفتن در رتبه ۵۰۲ جهان به عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در آخرین فهرست ۱۰۰۰ بانک برتر جهان (اعلام شده در نشریه بنکر)، انتخاب به‌عنوان سازمان دانشی برتر (Make) در ایران و کسب رتبه دوم آسیا در بخش رهبری دانش‌محور سازمانی، انتخاب به‌عنوان بانک متعالی برای سه سال متوالی از سوی مؤسسه معتبر یورومانی، کسب جایزه بین‌المللی امنیت و دسترسی آسان در خدمات بانکداری الکترونیکی از سوی اتحادیه اروپا، دریافت نشان زرین شهرت و اعتبار در ارائه خدمات نوین بانکی (ITEC)را تنها به‌عنوان بخشی از افتخارات این بانک برشمرد.

وی افزود: بانک پاسارگاد که همواره باکسب عناوین ارزنده از مراجع معتبر جهانی برای نظام بانکی کشورمان افتخارآفرینی کرده است، این بار در موفقیتی ارزشمند در تمامی گروه‌های خدمات بانکی جشنواره مردمی برند محبوب مصرف‌کنندگان، شامل: “خدمات بانکی حضوری”، “همراه بانک”، “اینترنت بانک” و “نرم‌افزارهای پرداخت” با رأی مستقیم مردم عزیز کشورمان و مخاطبین محترم نظام بانکی موفق به کسب رتبه نخست شد و عنوان محبوب‌ترین نام تجاری (برند) بانکی کشور را به خود اختصاص داد.

گفتنی است جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، هرساله توسط انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان به‌صورت نظرسنجی عمومی برگزار می‌شود و امسال نیز طبق روال هشت‌سال گذشته، انتخاب برند محبوب را برعهدۀ مخاطبان و استفاده‌کنندگان کالاها و خدمات گذاشت و بدین ترتیب، مصرف‌کنندگان با رأی مستقیم خود نسبت به انتخاب نام تجاری محبوب خود اقدام کردند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.