بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 465549 | تاریخ : ۱۴۰۱/۹/۱۲ - 11:51
نقش نیروی انسانی متخصص در مسیر رشد بیمه رازی انکار ناپذیر است

نقش نیروی انسانی متخصص در مسیر رشد بیمه رازی انکار ناپذیر است

دکتر علی جباری در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی شرکت بیمه رازی، دستاوردهای سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را به دلیل هم سویی اهداف سهام داران، مدیران و کارکنان شرکت عنوان کرد و نقش نیروی انسانی متخصص در مسیر رشد بیمه رازی در کلیه ارکان شرکت را انکارناپذیر دانست.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی، دکتر جباری با اشاره به تناسب ساختار با برنامه های راهبردی بیمه رازی اضافه کرد: سیاست گذاری مطلوب نه تنها سبب دستیابی به اهداف کمی و کیفی شرکت شده، بلکه بیمه رازی مشکلات گذشته را نیز مرتفع کرده است.

وی با اشاره به انتخاب ۵ شعبه برتر این شرکت و چگونگی انتخاب آنها گفت: در بررسی شعب منتخب بیمه رازی شاخص‌های عملکردی، شاخص‌های کیفی و هم شاخص‌های کمی مورد ارزیابی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه مکانیسم معرفی شعب برتر بیمه رازی پس از این ادامه دارد و دارای نظامنامه خواهد شد و در همین زمینه از مدیران مربوطه درخواست شد تا الگوسازی در شعب با تعریف شاخص های کلیدی عملکرد تا پایان سال به تعریف مشخص و واحدی برسد عنوان کرد که حتی عملکرد مدیران ستادی نیز در برنامه های آتی مورد ارزیابی قرار خواهدگرفت و از آنها تقدیر خواهد شد.

دکتر جباری با اشاره به برگزاری کارگروهای تخصصی حول این همایش عنوان کرد که تعامل دو سویه در این کارگروه ها سبب شناسایی گلوگاه ها و رفع اشکالات و تمهیدات جدید خواهد شد.

وی نقش روسای شعب و مدیران استان را در موفقیت و پیشبرد اهداف و استراتژی‌ها و برنامه‌های عملیاتی شرکت مهم ارزیابی کرد و آنها را نقاط مهم فرهنگسازی در کلیه زمینه ها دانست.

جباری با اشاره به مطالعات شرایط اقتصادی کشور و تدوین۵ چرخش استراتژیک ،  ۱۵ هدف بنیادی و ۲۰ راهبرد شرکت ، تصریح کرد : سیاست ها و اهداف بیمه رازی تا پایان سال ۱۴۰۱ و سال آینده حول همین محورها خواهد بود و تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی به ضرورت تبیین این راهبردها از سوی مدیران برای سطوح مختلف کسب و کار شرکت اشاره کرد و از مدیران خواست که این محورها را با همکاران خود در کلیه سطوح به اشتراک بگذارند.

مدیرعامل بیمه رازی اشتراک گذاری تجربیات و مهارت ها را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد و گفت: قطعا در کارگروه‌ها به نوعی این مدیریت دانش در بین مدیران و روسای شعب انجام شده است.

وی به ضرورت تقویت مهارت های ارتباطی و دانش تخصصی مورد نیاز روسای شعب و مدیران استان ها تاکید کرد و گفت: ضرورت تهیه تقویم آموزشی متناسب با نیازسنجی های صورت گرفته در کارگروه ها از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار خواهد گرفت. به گفته وی کارگروه های شکل گرفته نیز باید به عنوان نهادهایی خودجوش نسبت به پیگیری موضوعات و مباحث دقت نظر کافی را به عمل آورند و جلسات را به صورت منظم دنبال کنند.

مدیر عامل بیمه رازی شبکه شعب و نمایندگی را از نقاط مهم شرکت دانست که می تواند در موفقیت بخش کسب و کار دیجیتال در حوزه فناوری اطلاعات نیز تاثیر گذار باشد. به گفته او راهبردهای بازاریابی شبکه شعب و نمایندگی در ایجاد حس مطلوب مشتریان در انتخاب بیمه رازی موثر است و لذا سهمی از موفقیت در بیمه گری دیجیتال نیازمند همراهی این بخش است.

در همین زمینه دکتر جباری نسبت به حساسیت پیگیری استراتژی بیمه گری دیجیتال به عنوان یکی از نخستین محورهای برنامه جدید تاکید کرد و افزود که در این زمینه بیمه رازی نیازمند حرکت سریع و موثر است.

وی بار دیگر جاری سازی استراتژی های جدید را در توانایی آماده سازی و برنامه ریزی، دارا بودن اطلاعات کافی، قدرت مذاکره و توانایی ترغیب کارکنان و مشتریان از سوی روسا و مدیران شعب دانست و افزود بدون تعامل سازنده و مهارت افزایی تحقق خط مشی جدید امکان پذیر نبوده و مهندسی مجدد مکانیزم ها از اثربخشی و کارایی لازم برخودار نخواهد بود.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.