کد خبر : 175203 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۲۸ مهر - 12:53
محسن ناظمی : "نبض احساس"به یاری نیازمندان میرود/ درامد حاصله از این کتاب را به بیماران خاص اهدا میکنم بار دیگر اثری جدید از هنرمند ایرانی محسن ناظمی به بازار عرضه شد .

نوآوران آنلاین-محسن ناظمی نویسنده کتاب "نبض احساس" گفت:  تا به حال دو کتاب شعر و یک کتاب متون ادبی و 6 کتاب آموزشی را به قلم خود به بازار کتاب  ارائه دادم.
وی افزود:کتاب جدیدم با نام "نبض احساس" نوشته هایی از احساس من به صورت پند آمیز  به عموم مردم و جوانان هدیه شده است ، این کتاب نیز از انتشارات ارسطو چاپ گردیده که محتوی این کتاب متون احساسی و ادبی است که به اعتقاد خودم هر چه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند.
وی بیان کرد: هدف من از نویسندگی و ارایه کتاب های آموزشی ام که شامل آموزش کارگردانی ،بازیگری،موسیقی، نویسندگی،اصول خوانندگی ، آهنگسازی و تنظیم موسیقی ، و کتاب آینده در خصوص علم مالتی مدیا به بازار این بوده که تمام دانش خود را با کمترین هزینه در اختیار علاقمندان به عرصه علم و هنر قراردهم و  با در نظر داشتن اینکه من از کودکی در هنر و علوم مربوطه فعالیت می کردم تمایل دارم سختی های این راه را برای علاقمندان تا حدودی با تجربیات خود آسان نمایم . 
مدیر عامل مجتمع فنی و حرفه ای آموزشی هنر هفتم با اشاره به اینکه این کتاب را به تمامی هنرمندان و هنر دوستان ایرانی هدیه میکنم خاطر نشان کرد:  کلیه درآمد این کتاب را به نیازمندان و بیماران خاص هدیه خواهم کرد.