کد خبر : 298492 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۸ خرداد - 20:02
شور انتخاباتی متفاوت از دو دستگی است عبدالله ناصری / فعال سیاسی اصلاح‌طلب

نوآوران آنلاین- بر کسی پوشیده نیست که مردم در انتخابات حرف آخر را می زنند و این رای و نظر مردم است که تعیین کننده رئیس جمهور بعدی است.

مردم پس از بررسی برنامه های انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی، گزینه ای را انتخاب می کنند و اداره 4 سال آینده کشور را به او می سپرند.

این که رئیس جمهور بعدی چه کسی خواهد بود اهمیتش به اندازه عملکردش نیست.

در واقع باید گفت این عملکرد است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

در حال حاضر کشور ما نیاز به فردی دارد که از قدرت اجرایی مناسبی برای اداره امور برخوردار باشد و اراده کافی برای حل مشکلات داشته باشد.

فارغ از جریان های سیاسی و احزاب مختلف، گزینه ای که از اراده کافی و قدرت بالا برای حل مسائل برخوردار باشد می تواند انتخاب خوبی باشد.

شرایط این روزهای کشور ما حساس است و به همین جهت انتخاب ها از حساسیت بالاتری برخوردار خواهند بود و باید متناسب با این اهمیت بالا اقدام به انتخاب گزینه ای اصلح کنیم.

طی سال های اخیر اقتصاد ایران به شدت آسیب دید و زندگی مردم نیز تحت تاثیر سوء این آسیب های اقتصادی دچار مشکل شد. برای این که این معضلات اقتصادی را حل کنیم باید پای صندوق های رأی حضور یابیم و پرشورتر از قبل نسبت به رفع مشکلات هشیار باشیم.

اخیراً مردم نسبت به مسؤولان بی اعتماد شده اند و این امر را می توان در وعده های محقق نشده ای دانست که دولت ها یکی پس از دیگری مطرح می کنند و در نهایت نیز در حد همان شعار و و عده باقی می مانند و تغییری در معیشت مردم صورت نمی گیرد. 

باید این امید از دست رفته مجدد احیاء شود و در زمینه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی نیز اقداماتی صورت گیرد تا کشور از این حالت که نبض انتخابات کُند است تغییر حالت دهد و شاهد روزهای پرشوری در رقابت ها باشیم. البته پرشور بودن را نباید دو قطبی شدن فضا معنا کنیم؛ چرا که شور و نشاط متفاوت از ایجاد تنش و دو دستگی در جامعه است.