کد خبر : 389622 تاریخ : ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۷ تير - 15:00
فراخوان دوسالانه داستان کوتاه نارنج تا اوایل مرداد منتشر می شود جهرم - فراخوان هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج در شهرستان جهرم تا اوایل مردادماه ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد.

نوآوران آنلاین-دبیر دوسالانه داستان کوتاه نارنج یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام انتشار فراخوان هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج در روزهای ابتدایی مردادماه امسال گفت: همزمان با انتشار فراخوان از پوستر این دوسالانه نیز رونمایی خواهد شد.

محمد بادپر با تاکید بر اینکه ۱۶ سال از برگزاری اولین دوره‌ی این دوسالانه می‌گذرد، افزود: هدف اصلی این برنامه کمک به شناخت و معرفی بهتر نویسندگان جوان ادبیات داستانی است که با دوری از حواشی، آرام و پیوسته عمل کردن، آزاد بودن موضوع، سلامت داوری و البته نوع برگزاری مراسم پایانی تا حدود زیادی توانسته‌ایم اعتماد اهالی داستان را جلب کنیم.

وی با اشاره به اینکه بررسی سابقه‌ی نارنج نشان از همراهی و هم‌دلی بسیاری از نویسندگان شاخص کشور با آن دارد، تاکید کرد: سلامت در داوری داستان‌های کوتاه ارسالی همواره مورد تاکید گروه اجرایی این دوسالانه بوده؛ هرچند برای رسیدن به آن سختی‌های زیادی هم متحمل شده است.

بادپر یادآور شد: هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج به وسیله مؤسسه‌ی فرهنگی هنری نارنج، کارگاه داستان باران و انجمن اهل قلم شهرستان جهرم و با حمایت و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، دفتر رئیس کمسیون عمران و نماینده‌ی مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.