کد خبر : 409954 تاریخ : ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۲ مرداد - 15:07
تمامی کارکنان شبکه پستی واکسینه می شوند مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست از واکسینه شدن همه کارکنان شبکه پستی کشور چه در بخش های عملیاتی و چه در بخش های ستادی طی روزهای آینده خبر داد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ حسن عمیدی در گفتگو با خبرگزاری ایسنا با بیان خبر فوق گفت:‌ «از ابتدای کرونا در اسفند ماه ۱۳۹۸، به واسطه قرنطینه مردم و اینکه خیلی از خدمات شرکت ها و مردم توسط شرکت پست انجام می‌شد، فعالیت  کارکنان این شرکت در سراسر کشور چند برابر شد.»
مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست، ادامه داد :« متناسب با تغییرات پیش آمده که منجر به افزایش ترافیک و حجم بسته های پستی شد، نیروی انسانی و زیرساخت‌ها نیز باید افزایش پیدا می‌کرد . از اینرو با تلاش مضاعف و بی وقفه و فعالیت چند برابری تمامی کارکنان زیرساخت‌های مناسبی مهیا شد. »
وی در این خصوص به  ارتقای ناوگان‌های حمل‌و نقل ، هوشمند سازی و تجهیز مراکز تجزیه ومبادلات، راه اندازی هابهای پستی و خطوط مستقیم  که مدت سیر ارسال امانات را به میزان قابل توجهی کاهش داده است و همچنین خرید اقلامی که منجر به صیانت از امانات پستی مردم گردیده اشاره کرد.
عمیدی با اشاره به فوت تعدادی از کارکنان شرکت ملی پست به دلیل ابتلا به کرونا ، افزود: «از همان روزهای ابتدایی به دلیل اقتضای شغلی و لزوم ارتباط با مردم، این قشر از کارکنان در خط مقدم مبارزه با شیوع کرونا قرار گرفتند و به قطع زنجیره آن کمک شایانی کردند. »
مدیرکل دفتر مدیرعامل شرکت ملی پست اضافه کرد:« بالطبع بخش عمده‌ای از کارکنان پستی هم در عملیات اجرایی و هم در ستاد به دلیل اینکه هریک به نوعی چه با مراجعه به درب منازل و چه با مواجهه با بسته های پستی و شلوغی باجه ها و دفاتر در مواجهه مستقیم با مردم بودند به این ویروس مبتلا شدند.»
مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست خاطر نشان کرد: «شرکت پست در همان ایام از زمانی که موضوع واکسیناسیون مطرح شد، به‌عنوان یکی از شغل‌های حساس در گروه یک خدمت‌رسانی مطرح بود. از این رو پیگیری‌هایی با وزارت بهداشت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت و نهایتا ۹ مرداد، معاون وزارت بهداشت نامه‌ای را به دانشگاه‌های علوم پزشکی کل کشور که متولی تزریق واکسن هستند، ارسال و از روز گذشته واکسیناسیون همکاران ما از جزیره کیش و امروز نیز از پست اصفهان آغاز شد.»
عمیدی با بیان اینکه با پیگیری مدیران پست استان‌ها، به تدریج در سایر شهرها و استان‌ها هم فرآیند واکسیناسیون انجام می‌شود ابراز امیدواری کرد : «ظرف چند روز آینده واکسیناسیون کارکنان در شبکه پستی کشور به اتمام برسد. »
مدیرکل دفتر مدیرعامل شرکت ملی پست اذعان داشت : «همه بخش‌های رهسپاری، پستچی‌ها، موزعین باجه‌ها و ماموران پستی در تمام سطوح شامل این طرح هستند.ولی اولویت با کسانی است که ارتباط بیشتری با مردم دارند، مثل پستچی‌ها و موزعین باجه‌ها، اما نهایتا این فرآیند در چند روز آینده تکمیل خواهد شد.»