کد خبر : 409977 تاریخ : ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۳ مرداد - 13:32
مراسم رونمایی از کتاب طلوع ۲ مراسم رونمایی از کتاب طلوع ۲ با حضور مدیرعامل صندوق قرض الحسنه در سالن جلسات شهدای سلامت برگزار شد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، مراسم رونمایی از کتاب طلوع ۲ روز سه شنبه ۱۲ مرداد ماه در سالن جلسات شهدای سلامت دفتر مرکزی برگزار شد.

در این مراسم که بصورت مجازی و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر محمود تبریزی رییس هیئت مدیره، مشاوران مدیرعامل، مدیران ستادی و تعدادی از نویسندگان این اثر حضور داشتند.

در ابتدای جلسه سید حسین محمدی حسینی نژاد مشاور مدیرعامل ضمن تشکر از کارکنان و اعضای خانواده ایشان که با نوشته ها و خاطرات خود موجب خلق این کتاب شده اند گفت : نوشتن مهارت مهمی است که می توان از دو منظر به آن نگاه کرد، اول اهمیت و کاربرد نوشتن به عنوان ابزاری مهم برای برقراری ارتباط، انتقال مفاهیم و به اشتراک گذاشتن عقاید و نظرات و ایده های خود با دیگران و دوم اهمیت تمرین فعل نوشتن در رشد توانایی های ذهنی و پرورش خلاقیت است. نوشتن مهارتی است که باید در دوران تحصیل به صورت جدی در برنامه آموزشی مدرسه و دانشگاه قرار گیرد تا فرزندانمان در آینده افرادی توانمند در بیان اندیشه ها و احساسات خود باشند.

دکتر کریمی با تشکر از تلاش های شبانه روزی حسینی نژاد جهت به ثمر نشستن این کتاب، تصریح کرد : کتاب طلوع ۲ با هدف جبران خلا آموزشی، شناسایی و پرورش استعدادهای نهفته تولید شده است. بی شک اگر نویسندگان این مجموعه آموزش ببینند و تمرین نوشتن را در دستور کار خود قرار دهند، در آینده شاهد نوشته های بهتر آنان خواهیم بود. امید است صندوق قرض الحسنه شاهد به سمت و سویی حرکت کند که تک تک کارکنان بتوانند باکشف استعدادهای خود افراد تاثیرگذاری در جامعه باشند.

در ادامه این مراسم، حاضرین ضمن تشکر از دکتر اسلام کریمی بابت اهتمام ویژه ایشان به امر آموزش کارکنان، به بیان دیدگاه های خود در خصوص نویسندگی و راهکارهایی بابت تقویت این استعداد پرداختند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد پس از گفت و گو صمیمی با تعدادی از نویسندگان کتاب طلوع ۲ ضمن اهداء شاخه گل و لوح تقدیر، مجددا از ایشان قدردانی کرد