کد خبر : 450782 تاریخ : ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۲ شهريور - 20:33
پاشیده شدن گرد ناامیدی بر اقتصاد فتح‌الله بیات / فعال کارگری

نوآوران آنلاین- وضعیت کنونی کشور از نظر اقتصادی ناامید کننده است و مردم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.

در این وضعیت باید تلاش شود تا وضعیت رفاهی بهبود یابد. اما با وجود مشکلات فراوانی که وجود دارد دولت قبل اقدام قابل توجهی در زمینه معیشت مردم انجام نداد و حتی بی توجهی به اقتصاد کشور موجب شد تا بخش های مختلف اقتصادی روزهای بسیار تلخی را تجربه کنند.

این روزهای تلخ تداوم یافت و دولت قبل همچنان بی توجه نسبت به مشکلات معیشتی مردم بود.

در حال حاضر از دولت جدید انتظار می رود که اقداماتی متناسب با وضع موجود صورت دهد تا مسائل و مشکلات مردم زودتر کاهش یابد.

گره کوری اکنون بر مشکلات اقتصادی کشور خورده است و گره گشایی از این وضعیت وظیفه دولت است و باید دولتمردان در این راستا تلاش های مجدانه ای داشته باشند.

مردم چشم انتظار آمدن روزهای خوش هستند.

روزهای خوش و امیدوارکننده در شرایطی به وقوع می پیوندند که دولتمردان به خوبی به رسالت های شان بپردازند و کشور را در برابر تهدیدات خارجی از طریق ساماندهی اقتصاد داخلی مقاوم کنند.

این روزها گرد ناامیدی بر همه بخش های اقتصادی پاشیده شده است و باید دولت این وضعیت را ساماندهی کند.

مردم در وضعیت سخت اقتصادی قرار دارند و نبود مسؤولیت پذیری در میان مسؤولان موجب شد تا طی سال های اخیر با بی اعتمادی مردم مواجه شویم.

این بی اعتمادی به حق است و باید اذعان داشت که مردم حق دارند که از شرایط رفاهی مناسب برخوردار باشند.  

موج ناامیدی و بی اعتمادی اکنون در جامعه به چشم می خورد و برای خروج از این وضعیت باید حتماً دولت جدید در زمینه رفع مشکلات اقتصادی سیاست های مناسبی را اتخاذ کند.

به ویژه در وضعیت کنونی که بسیاری از افراد سرپرست خانوار بیکار شده اند و نمی توانند از عهده تأمین نیازهای زندگی شان برآیند.

باید در عمل و نه در قالب دستورالعمل و شعار شاهد کاهش بیکاری باشیم که این امر از طریق ایجاد رونق در اقتصاد تحقق خواهد یافت.