کد خبر : 450854 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۲۷ شهريور - 12:12
«ایرادی در کار است» در بازار کتاب رمان «ایرادی در کار است» نوشته اروه لوته‌لیه با ترجمه محمود سلطانیه و حامد فولادوند منتشر شد.

نوآوران آنلاین-این رمان در ۳۸۶ صفحه و با قیمت ۱۱۰ هزار تومان در نشر شما با همکاری نشر بهجت راهی بازار کتاب شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: اروه لوته‌لیه برنده گُنکور سال ۲۰۲۰ که مهمترین جایزه ادبی فرانسه است، آفریننده داستانی که ازسویی، بیانگر دل‌شوریدگی و نیست‌انگاری و پوچی آغاز هزاره سوم است. نویسنده از علاقه‌مندان آلبر کامو و ایوان گونچارف، خالق آبلومف است. و از سوی دیگر، شکلی  پلیسی ـ اجتماعی و پردازشی به سبک سینمای علمی ـ تخیلی­ دارد.
در کنار ادبیات، شعر و رمان عاشقانه (برنده جایزه سال  ۲۰۰۴) وی دارای مدارک عالی تحصیلی در زمینه­‌های زبانشناسی، فلسفه و ریاضیات است. همچنین طنزنویسی تلخ (برنده جایزه سال ۲۰۱۳) و روزنامه‌نگاری شناخته‌شده در حوزه­ نقدِ آشپزی و سینما است.
لوته‌لیه از سال ۱۹۹۲ عضو نهضت ادبی اولیپو Oulipo است، که در سال ۱۹۶۰ توسط رمون کِنو و فرانسوا لو لیونه به‌وجود آمد. پیشینه فرهنگی و ادبی ـ علمی درخشان و تجربه دیرینه او در اولیپو موجب شد که در سال ۲۰۱۹ به ریاست این نهضت ادبی برگزیده  شود.
رمان «ایرادی در کار است» به عقیده قریب به اتفاق منتقدین ادبی نقطه اوجی است برای نهضت ادبی اولیپو و یکی از شاخص­‌ترین رمان­‌های قرن بیست­ و یکم ادبیات فرانسه است.