کد خبر : 452032 تاریخ : ۱۴۰۰ چهارشنبه ۳ آذر - 17:53
معرفی نمایشگاه مجازی Bespoke Studio سامسونگ خانه خود را بسازید محصولات لوازم خانگی سری Bespoke سامسونگ امکان داشتن خانه‌ای مطابق سلیقه فردی کاربر، انعطاف‌پذیر و هوشمند را فراهم کرده است. این محصولات تعریف جدیدی از سبک زندگی شخصی‌سازی شده را به جهان ارائه داده‌اند. سبک تازه‌ای که با در هم تنیدن بیش از پیش هنر و فناوری، افراد را به تحقق خواسته‌هایشان در دستیابی به یک سبک زندگی زیبا، یکپارچه و انعطاف‌پذیر نزدیک‌تر کرده است.

نوآوران آنلاین-حالا شرکت سامسونگ با معرفی نمایشگاه مجازی Bespoke Studio و با تکیه بر فلسفه شخصی‌سازی محصولات  Bespoke فرصتی را فراهم آورده تا کاربران به صورت آنلاین یک خانه یکپارچه و شخصی‌سازی‌شده را تجربه کرده و به محصولات آن دسترسی پیدا کنند.

استودیوی مجازی Bespoke سامسونگ یک فروشگاه آنلاین تراز اول است که در آن مشتریان می‌توانند مانند یک فروشگاه فیزیکی، از غرفه‌ای به غرفه دیگر بروند و محصولات Bespoke را بررسی و درباره آن‌ها اطلاعات کسب کنند. این استودیو تجربه یکپارچه‌ای را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند زیرا می‌توانند محصولات را در استودیوی مجازی Bespoke  بررسی و تجربه کنند و سپس آنها را از طریق Samsung.com خریداری نمایند.

این استودیو که بر‌اساس یک فروشگاه پرچمدار در سئول کره طراحی شده است دارای سه بخش نمایشگاه مجازی، پیکربندی و انجمن است تا کاربران محصولات Bespoke در سراسر جهان بتوانند محصولات محبوب خود را بیابند، خلاقیت خود را به نمایش بگذارند و علایق خود را در زمینه‌ طراحی داخلی با یکدیگرشریک شوند.

هنگامی که کاربران وارد صفحه استودیوBespoke  می‌شوند، یک راهنمای مجازی ظاهر می‌شود تا کاربران را از نحوه استفاده حداکثری از استودیو مطلع کند. هنگام گشت‌و‌گذار در نمایشگاه مجازی، با کلیک بر روی نقاط علامت‌گذاری شده، یک منوی بازشو از اطلاعات بیشتر محصول ارائه می‌شود. برخی از محصولات حتی دارای معرفی ویدیویی هستند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول، کاربران می توانند در لحظه به دستیارهای فروش متصل شوند.

این نمایشگاه با کنار هم قرار دادن محصولات سری Bespoke و مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از جدیدترین محصولات لوازم خانگی سامسونگ مانند دستگاه تصفیه هوا Cube، فرInfinite Range و ماشین لباسشویی AI Ecobubble در چیدمان‌های متفاوت، تصویری رویایی و در عین حال دست یافتنی از یک خانه ایده‌آل را  پیش‌‌روی بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد.

طراحی داخلی فوق العاده و الهام‌بخش این مجموعه نیز شرایطی را فراهم کرده تا افراد با در نظرگرفتن شرایط و سلایق‌شان بتوانند تصور خود از یک خانه انعطاف‌پذیر و سبک زندگی ایده‌آل را مجسم کنند. طراحی این مجموعه در چهار چیدمان متفاوت 35 متری (مناسب برای افراد مجرد)، 70 متری (مناسب برای زوج)، 100 متری (مناسب برای خانواده دارای فرزند) و همکاری هنری (بخشی که با همکاری چند هنرمند طراحی شده) اجرا شده است که هریک از این بخش‌ها دارای چیدمانی متناسب با فضا و کاربرد اختصاصی خود هستند.

 

استودیوی Bespoke تجربه‌ای یکپارچه و واقعی را برای کاربران سراسر جهان فراهم می‌آورد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از محصولات Bespoke از هر کجا و در هر زمان الهام بگیرند و فردیت خود را به نمایش بگذارند. شما برای اطلاعات بیشتر در مورد استودیو Bespoke، می‌توانید به https://www.samsung.com/uk/refrigerators/bespoke-refrigerator مراجعه کنید.