کد خبر : 452057 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۶ آذر - 11:07
«حالا با چی بازی کنم؟» برای خردسالان مجموعه ۱۰ جلدی «حالا با چی بازی کنم؟» سروده مریم اسلامی با هدف معرفی بازی‌های ساده و خلاقانه‌ای که در محیط خانه قابل انجام باشند، برای خردسالان منتشر شد.

نوآوران آنلاین-این مجموعه با شعرهای مریم اسلامی و تصویرگری پریسا اکبری شهرکی برای  خردسال (گروه سنی بالای دو سال) طراحی  و در نشر پی‌نما منتشر شده است. 

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: مجموعه ۱۰ جلدی «حالا با چی بازی کنم؟» با هدف معرفی بازی‌های ساده و خلاقانه‌ای که در محیط خانه قابل انجام باشند طراحی شده است.

در این مجموعه مریم اسلامی با شعرهای کوتاه و ریتمیک در قالب بازی‌های مختلف مثل بازی با وسایل خانه، بازی با اشکال، بازی با لوازم آشپزخانه و ... برای سرگرمی و پرورش خلاقیت خردسالان راه‌کارهایی را پیشنهاد می‌کند. 

به گفته شاعر «برای بازی همیشه نیاز نیست از خانه خارج شویم یا اسباب‌بازی‌های گران‌قیمت تهیه کنیم، اگر کمی دقت کنیم در داخل خانه می‌توانیم با دم دست‌ترین و ساده‌ترین لوازم قوه تخیل بچه‌ها را تحریک کرده و برای ساعت‌ها ایجاد سرگرمی کنیم.» 

نشر پی‌نما که به تازگی فعالیت خود را در عرصه کتاب کودک و نوجوان آغاز کرده، در هفته پیش رو از دو مجموعه جدید یعنی مجموعه ۱۰ جلدی «حالا با چی بازی کنم؟» و سه جلد از مجموعه رمان‌های «دوست داشتنی» رونمایی می‌کند.