کد خبر : 462950 تاریخ : ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۸ دي - 10:47
با اجرای نهضت درختکاری حیاط خانه های شهروندان سبز می شود باغچه های داخل حیاط خانه های شهروندان با هدف توسعه فضاهای سبز شهری و کاهش آلودگی های زیست محیطی با اجرای نهضت درختکاری سبز می شوند.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: نهضت درختکاری ۱۴۰۰ به منظور حفظ درختان و تداوم حیات آنها با همکاری کلینیک گل و گیاه منطقه یک و ثبت درخواست شهروندان در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در باغچه منازل شهروندان اجرا می شود.

 
وی افزود: این طرح به منظور اجرای طرح فراگیر کاشت نهال در باغچه منازل شهروندان از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز مستقر در مناطق ۲۲ گانه امکان پذیر است.
 
خدامی تصریح کرد: شهروندان می توانند برای درخواست خود از ۱۵ دی ماه تا ۲۱ اسفند ماه از طریق سامانه ۱۳۷ و تماس با مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک با شماره  ۰۹۱۰۱۵۴۰۴۷۲ در ساعات اداری تماس بگیرند.
 
معاون شهردار منطقه یک گفت: تعداد تحویل و قابل کاشت در هر منزل با توجه به وسعت باغچه و نظریه کارشناس، حداکثر چهار اصله است و بر اساس الویت های ثبت درخواست،انجام می شود.