کد خبر : 463011 تاریخ : ۱۴۰۰ دوشنبه ۴ بهمن - 11:16
کمپین «بازی مرتب» بلوبانک پس‌انداز کن، رکورد بزن، برنده شو ولی مرتب کاربران بلوبانک از سوم بهمن‌ ماه می‌توانند شانس خود را برای بردن جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی «بازی مرتب» افزایش دهند.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی بلوبانک، کمپین «بازی مرتب» از روز یکشنبه سوم بهمن ماه آغاز می‌شود. شرکت‌کنندگان «بازی مرتب» در این مرحله، شانس خود را برای برنده شدن ۱۰۰ میلیون تومان امتحان می‌کنند. بر این اساس تمامی کاربران بلوبانک با افزایش موجودی حساب خود و کسب‌ امتیاز بیشتر می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن جایزه میلیونی پایان هفته افزایش دهند.  

حداقل افزایش موجودی حساب برای حضور در مرحله اول بازی ۱۰۰ هزار تومان است، امتیاز هر کاربر براساس میانگین موجودی حساب در طول هفته محاسبه می‌شود و به‌ازای هر ۱۰۰ هزار تومان موجودی حساب در هفته، یک امتیاز برای شرکت‌کنندگان لحاظ می‌شود.

از شروط اصلی برای ورود به قرعه‌کشی‌های آخر هفته «بازی مرتب»، کمتر نشدن موجودی حساب شرکت‌کننده در طول روزهای هفته، از مبلغ تعیین شده است. این مبلغ برای مرحله اول ۱۰۰ هزار تومان است. بر این اساس افرادی که در روزهای میانی هفته وارد بازی شوند، در قرعه‌کشی مرحله اول شرکت داده نمی‌شوند.

روز یکشنبه ۱۰ بهمن از بین تمامی شرکت‌کنندگانی که شرایط را کسب کرده باشند، قرعه‌کشی صورت گرفته و جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به برنده خوش‌ شانس «بازی مرتب» تقدیم می‌شود.

«بازی مرتب» بلوبانک در این مرحله با یک جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی برگزار ‌شده اما به‌زودی شرایط مراحل بعدی این بازی اعلام خواهد شد. بلوبانک، از سال ۱۳۹۸ به‌عنوان یکی از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه «نئوبانک» ایران، فعالیت خود را آغاز کرد. این نئوبانک ایرانی با سرمایه‌گذاری بانک سامان راه‌اندازی شد و در حال حاضر به ‌عنوان شعبه دیجیتال این بانک فعالیت می‌کند.

بلوبانک به ‌تازگی از مرز یک میلیون کاربر فعال عبور کرده و آمار ۲۲ میلیون تراکنش موفق به ارزش بیش از ۸۹ هزار میلیارد ریال را به ثبت رسانده است. 

با دنبال کردن صفحات رسمی بلوبانک در فضای مجازی (blubank_com) و همین طور هشتگ بازی_مرتب در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید آخرین اخبار و اطلاعات کمپین جدید بلوبانک را دریافت کنید. برای اطلاع از تعداد امتیازات و قوانین بازی لطفا به صفحه مخصوص کمپین «بازی مرتب» در وبسایت بلوبانک به نشانی www.blubank.com/blugame  مراجعه کنید.