کد خبر : 463029 تاریخ : ۱۴۰۰ سه شنبه ۵ بهمن - 10:41
معرفی قابلیت‌های ماشین لباسشویی جدید Grande AI سامسونگ جریان هوشمند زندگی لوازم خانگی با ایده ساده‌تر کردن زندگی ما طراحی می‌شوند. هماهنگی با فضا و محیط، ساده و در عین حال هوشمند بودن و همچنین تناسب کامل با الگوهای زندگی، همگی به کاربران کمک می‌کند تا زمان و انرژی خود را صرف مسائل مهم زندگی‌شان کنند.

نوآوران آنلاین- در طول زمان نیازها و سبک متفاوت زندگی کاربران، ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن‌ها را به لوازمی با اهمیت بسیار در زندگی روزمره آنها تبدیل کرد. اما طراحی پیچیده و رابط کاربری نه چندان آسان این دستگاه‌ها خود به دغدغه جدی کاربران تبدیل شد، موضوعی که لوازم خانگی را از هدف اصلی که همان ساده‌سازی زندگی کاربران است، دور کرد.

این اتفاق باعث شد تا طراحان  بخش لوازم خانگی سامسونگ روش‌های استفاده کاربران از ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن را با تمرکز بر اصل شستشوی لباس‌ها، مورد بازنگری قرار دهند. آنها بر روی نکاتی مثل سبک و روش شستشوی لباس‌ها، محیط‌ کاربری و محل قرارگیری محصول متمرکز شدند که نتیجه آن طراحی ماشین لباسشویی Grande AI سامسونگ بود. این دستگاه استاندارد جدیدی برای تغییر ایجاد کرد و فراتر از قالب‌های پیشین است.

ماشین لباسشویی Grande AI سامسونگ، محصولی ممتاز با هوش مصنوعی است که عملکردهای بهینه شستشو و خشک کردن را متناسب با عادات و محیط شستشوی کاربران ارائه می دهد.

 

سادگی هوشمندانه

از آنجایی که ما هر روز لباس می پوشیم، شستن لباس یک کار ضروری است. به همین دلیل است که ماشین لباسشویی و طراحی آن باید راحت و آسان باشد. طی تحقیقات گسترده و نظرسنجی‌های انجام شده، طراحان به این نتیجه رسیدند که اکثر کاربران به جای استفاده از بسیاری از عملکردهای موجود، از سه تا چهار چرخه و عملکرد در لوازم لباسشویی استفاده می‌کنند.

ماشین لباسشویی Grande AI سامسونگ ساده‌ترین تجربه شستشو را تنها با یک پنل کنترل ارائه می‌دهد که به جای فهرست کردن تک‌ تک عملکردهای موجود، فقط اطلاعات لازم را برای کار با دستگاه ارائه می‌دهد.

لباسشویی Grande AI زمانی که چیزی به درستی کار نمی‌کند، به جای نمایش کدهای خطای نامفهوم توضیح شفاف و دوستانه‌ای ارائه می‌دهد که به راحتی قابل فهم است. این ماشین لباسشویی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده تا با زبانی دوستانه کاربر را درباره مقدار مورد نیاز مواد شوینده و نرم‌کننده بر اساس حجم لباس، نوع الیاف و برنامه شستشو راهنمایی کند.

 

طراحی هوشمندانه

بر اساس نوع محیط و سلیقه کاربر، ماشین لباسشویی و خشک‌کن ممکن است در کنار هم یا در اتاق لباسشویی روی هم قرار گیرند. Grande AI به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند دستگاه خشک‌‌کن را از طریق صفحه کنترل ماشین لباسشویی کنترل کنند تا وقتی به صورت عمودی در بالای ماشین لباسشویی قرار می‌گیرد با آن همگام شود.

 

شخصی سازی هوشمندانه

محیط‌های کاربری برای شستن لباس‌ها برای افراد مختلف بسیار متفاوت است، زیرا هر یک از ما سبک‌های زندگی متنوع و منحصربه‌فردی داریم. ماشین لباسشویی  Grande AI با ارائه ویژگی My Cycle List به کاربران اجازه می‌دهد چرخه‌های شستشو را بر اساس نیازی‌های خود شخصی‌سازی کرده و آنها را ذخیره کنند.

هوش مصنوعی Grande AI سامسونگ هر اقدام کوچکی که کاربر انجام می‌دهد، یاد گرفته، آن را حفظ می‌کند و با تفکر پاسخ می‌دهد. برای ارائه روشی ساده‌تر و راحت‌تر برای شستن و خشک کردن لباس‌ها، معنای واقعی لباسشویی در زندگی روزمره کاربر را در نظر می‌گیرد.

حتی اگر چرخه شستشو یکسان باشد، گزینه‌های دقیق برای شستشوی لباس‌ها ممکن است برای هر کاربر متفاوت باشد. در یک چرخه معمولی، برخی ممکن است دمای پایین تر را ترجیح دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بخواهند دور دیگری را هم به چرخه اضافه کنند.

لباسشویی Grande AI عادات لباسشویی کاربران را به خاطر می‌آورد و از آن‌ها یاد می‌گیرد، چرخه‌ها و گزینه‌های اغلب استفاده شده را به ‌عنوان انتخاب اصلی در لیست قرار می‌دهد تا کاملا اولویت‌ها و سلیقه لباسشویی کاربر را منعکس کند. هر چه بیشتر از لباسشویی Grande AI استفاده کنید، بیشتر شبیه زندگی روزمره‌تان شده و به طور کامل تبدیل به ماشین لباسشویی و خشک‌کن اختصاصی شما می‌شود.

 

توصیه هوشمندانه

ماشین لباسشویی سامسونگ Grande AI مناسب‌ترین برنامه‌های شستشو را بر اساس محیط پیشنهاد می‌کند و به عنوان یک دستگاه قابل اعتماد در هنگام شستن لباس‌ها عمل می‌کند. برای مثال چرخه‌های شستشوی اضافی را در روزهای ابری یا مه آلود توصیه می‌کند و از کاربران می‌خواهد که سرعت چرخش را در روزهای بارانی روی بالاترین میزان تنظیم کنند.

 

مراقبت هوشمندانه

لباسشویی Grande AI به‌ طور خودکار برنامه‌های زمانی مناسب را برای اجرای محافظت در برابر یخ‌زدگی در زمستان‌های سرد یا فعال کردن هشدار Self-Clean و مبدل Clean Heat، شناسایی و توصیه می‌کند. کاربران می‌توانند وضعیت ماشین لباسشویی و خشک‌کن را نه تنها با کنترل پنل، بلکه از طریق یک اپلیکیشن موبایل نیز بررسی کنند و به این ترتیب دیگر نگران فراموش کردن تاریخ‌های مهم در نگهداری از دستگاه نخواهند بود.

 

شرکت سامسونگ در تلاش است تا با به خدمت گرفتن هوش مصنوعی در سیستم‌های نوآورانه و لوازم خانگی، کارهای روزمره زندگی را به تجربه‌ای شیرین و آسان تبدیل کند.