کد خبر : 463050 تاریخ : ۱۴۰۰ چهارشنبه ۶ بهمن - 10:41
ارتقا زیرساخت‌های پدافند غیرعامل برای افزایش اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بر اهمیت آموزش مدیران در حوزه‌ی پدافند غیرعامل تأکید کرد و گفت: یکی از راه‌های اعتمادسازی در سرمایه‌گذاران و از مهم‌ترین راهکارهای افزایش سرمایه‌پذیری توجه بیشتر به مباحث پدافند غیرعامل است.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، سردار «محسن ساسانی» جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور روز گذشته میهمان منطقه ویژه خلیج فارس بود و وی ضمن بازدید از این منطقه عظیم اقتصادی، نشستی نیز با «حسن خلج طهرانی» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و سایر مدیران عامل شرکت‌های مستقر در این منطقه‌ی استراتژیک برگزار کرد.

خلج طهرانی در این نشست با تأکید بر اهمیت مباحث حوزه‌ی پدافند غیرعامل، بیان داشت: همان‌گونه که برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای پیمانکار آب، گاز و برق جذب می‌کنیم باید در تمامی این حوزه‌ها گروهی نیز مباحث پدافند غیرعامل را بررسی کنند تا خطرات به حداقل برسد.

وی اضافه کرد: ما در مقابل سرمایه‌گذارانی که برای تکمیل یک پروژه تمام دارایی خود را می‌گذارند، مسئولیت داریم و باید اعتماد آنان را جلب کنیم و یکی از راه‌های اعتمادسازی در سرمایه‌گذاران و از مهم‌ترین راهکارهای افزایش سرمایه‌پذیری توجه بیشتر به مباحث پدافند غیرعامل است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس سپس ضمن تشریح اهمیت پدافند غیرعامل برای ایجاد توسعه‌ی اقتصادی، تصریح کرد: در زمینه‌ی پدافند غیرعامل باید مسئله‌ی آموزش را بیش‌ازپیش مدنظر قرار دهیم.

وی در پایان بر حاکم شدن نگاه تخصصی در حوزه‌ی پدافند غیرعامل تأکید کرد و گفت: شاید برخی از مدیران ما از سطح تهدیدات آگاه نباشند اما باید راهکارهای مدیریتی در بحث آموزش مورداستفاده قرار گیرد تا نگاه تخصصی آنان ارتقا یابد.