کد خبر : 463610 تاریخ : ۱۴۰۰ جمعه ۲۷ اسفند - 20:06
گالری‌ ها نوروز به تعطیلات می‌روند؟ گالری‌ها از جمله اصنافی هستند که ذیل بخش خصوصی تعریف می‌شوند و لذا تصمیم برای فعالیت داشتن یا نداشتن در دوران نوروز برعهده مدیران این مکان‌های فرهنگی و هنری است.

نوآوران آنلاین- خبرنگار بخش تجسمی ایسنا برای پیگیری این مسئله که آیا گالری‌ها در دوران نوروز برای بازدید باز هستند یا خیر، در تماسی تلفنی با چند گالری‌دار این مسئله را پیگیری کرد.

گالری هما که مدیریت آن را هنگامه معمری برعهده دارد، یکی از گالری‌هایی است که در دوران نوروز فعالیتی ندارد.

گالری گلستان نیز یکی از گالری‌هایی است که زودتر به استقبال تعطیلات رفت.

گالری اینجا یکی از گالری‌هایی است که در این دوران درهایش به روی بازدیدکنندگان باز است. شاهد صفاری، مدیر گالری اینجا در گفت‌وگویی با ایسنا درباره فعالیت این گالری در دوران نوروز چنین اظهار کرد: «گالری اینجا در دوران نوروز باز است و ما از پنجم فروردین ماه یک نمایشگاه گروهی را با موضوع طبیعت افتتاح خواهیم کرد.»

گالری امکان از دیگر گالری‌هایی است که در دوران تعطیلات نوروزی نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد. بهزاد نژادقنبر که مدیریت این مکان هنری را برعهده دارد، در گفت‌وگویی کوتاه با تأیید این خبر که این گالری در دوران تعطیلات نوروز باز است، گفت: «ما نمایشگاه گروهی کتاب عکس را داریم که تا ۱۱ فروردین ماه ادامه دارد.»

علی‌رغم اینکه تعدادی از گالری‌ها در دوران تعطیلات نوروز نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند، طبق اطلاعاتی که در سایت گالری اینفو به چشم می‌خورد، بیشتر گالری‌ها نمایشگاه‌هایشان اواخر اسفند ماه به پایان خواهد رسید و در دوران تعطیلات نوروز فعالیتی نخواهند داشت.