کد خبر : 463619 تاریخ : ۱۴۰۰ جمعه ۲۷ اسفند - 20:20
برد قاطع دختران هندبال ایران در اولین گام قهرمانی آسیا نوجوانان تیم ملی هندبال دختران ایران در اولین گام در مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان به برتری رسیدند.

نوآوران آنلاین- نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دختران نوجوان از امروز(جمعه ۲۷ اسفند) و با بازی ایران - ازبکستان و به میزبانی آلماتی قزاقستان استارت خورد. شاگردان محمدخانی در اولین دیدار خود با نتیجه ۴۴ بر ۳۵ مقابل ازبکستان به برتری رسیدند.


ملی‌پوشان نوجوان ایران در نیمه اول نیز نبض بازی را در دست داشتند و با حساب ۲۰ بر ۱۵ پیروز از میدان مسابقه به رختکن رفتند.

دومین دیدار تیم ملی هندبال ایران مقابل قزاقستان میزبان مسابقات است که این دیدار فردا(شنبه ۲۸ اسفند) از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران انجام خواهد شد.

مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دختران نوجوان با حضور ۵ تیم ایران، ازبکستان، هند، قزاقستان و سوریه از ۲۷ اسفند تا ۵ فروردین به میزبانی آلماتی قزاقستان انجام می‌شود. این مسابقات حکم انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ گرجستان را دارد و ۲ سهمیه توزیع خواهد شد.

شهرزاد نصوحی، نسترن گودرزی، زهرا فتوتی، فاطمه مریخ، فاطمه احمدی، شقایق چراغی، آسمان بدوی، النازیارمحمدتوسکی، فریماه احمدی، مبینا حاج حیدری، هانیه شاه ویسی، نگین رحمانی، صبا زنگنه، بهارزنگنه، هستی دوخایی و آرزوبهمئی اسامی ملی‌پوشان حاضر در این مسابقات است.

غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مدیر فنی، فاطمه محمدخانی به عنوان مربی، مریم رضائیان به عنوان سرپرست و ندا اسدی به عنوان فیزیوتراپ هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارند.

*نتیجه مسابقات روز اول نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دختران نوجوان - قزاقستان جمعه(۲۷ اسفند):
ازبکستان ۳۵ - ۴۴ ایران
قزاقستان - سوریه ساعت ۱۴:۳۰

*برنامه روز دوم مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دختران نوجوان شنبه(۲۸ اسفند):
 ازبکستان - هند ساعت ۱۲:۳۰
ایران - قزاقستان ساعت ۱۴:۳۰