کد خبر : 466223 تاریخ : ۱۴۰۱ سه شنبه ۴ بهمن - 16:51
ارائه خدمات با کیفیت از شاخصه های شعب بانک ایران زمین در راستای ارائه خدمات با کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان بانک ایران زمین، گردهمایی متصدیان شعب شیراز با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی؛ در ابتدای جلسه محمود حسن شاهی مدیر منطقه بانکداران را سربازان خط مقدم عرصه خدمت به مشتری دانست و گفت: رفتار، کردار و توانمندی متصدیان بانکی در میزان موفقیت بانک تاثیر فراوانی دارد و وجود این کارکنان نقش مهمی در حیات سازمان ایفا می کند.

🔹حسن شاهی بر یکسان بودن کلام و رفتار بانکداران تاکید کردند و افزودند: صدای رفتار از صدای گفتار بلندتر است.

🔹مدیر شعب استان متصدیان را مدیران و روسای آینده دانست و خاطرنشان کرد: با شناسایی مهارت های خویش شایستگی خود را برای ارتقاء به پست های بالاتر نشان دهید.

🔹حسن شاهی نقش ارائه خدمات بانکداری دیجیتال را مهم بیان کرد و گفت: جایگاه بانک ایران زمین در این زمینه بسیار قابل توجه است و با سرمایه گذاری های وسیعی که در جهت زیرساخت های آن انجام شده است، در آینده نزدیک بانک ایران زمین را به بانکی بی رقیب تبدیل خواهد ساخت.

🔹در ادامه سید مهدی فاطمی معاون شعب استان ضمن بررسی نمرات نظرسنجی کارکنان گفت: رفتار حرفه ای پرسنل به عنوان یکی از ارکان مهم حفظ اعتبار و حسن شهرت بانک است.

🔹فاطمی افزود: احترام درکنار ارائه خدمات با کیفیت و آگاهی از قوانین و مقررات از مهم ترین ارزش ها و اصول بانکداری هستند.
معاون شعب استان بانکدار را سرمایه ای با ارزش برای بانک دانست که به مشتری و زمان او اهمیت می دهد و در جهت ارائه اطلاعات صحیح و خدمات مورد نیاز ایشان تمام تلاش خود را به کار می گیرند.