کد خبر : 466735 تاریخ : ۱۴۰۱ سه شنبه ۹ اسفند - 17:20
هدیه به پرسپولیس و سپاهان از شمال؛ نوار بردهای استقلال پاره شد استقلال و نساجی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به تساوی یک، یک رضایت دادند که یک نتیجه ایده‌آل برای مدعیان قهرمانی است.

نوآوران آنلاین-به گزارش ایسنا، استقلال و نساجی امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با این نتیجه استقلال پس از پنج برد متوالی در لیگ برتر و جام حذفی، متوقف شد تا در هفته‌ای که پرسپولیس نفت را شکست داد و دیدار سپاهان و آلومینیوم به پایان نرسیده، بلغزد و عقب بماند. با این نتیجه استقلال با ۴۰ امتیاز، پایین‌تر از سپاهان و پرسپولیس ۴۲ امتیازی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. نساجی هم با ۲۳ امتیاز در رده یازدهم ایستاد.

نساجی یک - استقلال یک

گل‌ها: ارسلان مطهری در دقیقه ۵۳ برای استقلال - ایوب کلانتری در دقیقه ۶۸ برای نساجی

کارت زرد: کوین یامگا و روزبه چشمی از استقلال - صابر حردانی و مهرداد عبدی از نساجی

کارت قرمز: -

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، سید احمد موسوی، علی داوران (رضا جعفری، دقیقه ۶۸)، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، صابر حردانی (علی شجاعی، دقیقه ۶۸)، کریم اسلامی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی، دقیقه ۷۷)، کوین یامگا (صالح حردانی، دقیقه ۴۶)، روزبه چشمی، سعید مهری (سجاد شهباززاده، دقیقه ۷۷)، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری (آرمان رمضانی، دقیقه ۷۷).