کد خبر : 466784 تاریخ : ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۶ اسفند - 00:35
قلعه‌نویی در دقیقه ۱۵+۹۰ کم آورد/ یک برد پرحاشیه برای استقلال استقلال در حالی که تا دقیقه ۱۵+۹۰ بازی را به گل‌گهر باخته بود، در نهایت با یک کامبک موفق امیر قلعه‌نویی و تیمش را ۲ بر یک شکست داد.

نوآوران آنلاین- به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی میزبان گل‌گهر سیرجان بود و در حالی که تا دقیقه ۹۰ بازی را باخته بود، به پیروزی ۲ بر یک دست یافت.

استقلال با این برد ۴۳ امتیازی شد و همچنان در تعقیب سپاهان و پرسپولیس باقی ماند و گل‌گهر هم با ۳۷ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

گل‌: رضا میرزایی در دقیقه ۱+۹۰ و کوین یامگا در دقیقه ۱۵+۹۰ برای استقلال -  آرمین سهرابیان در دقیقه ۲۴ برای گل‌گهر

ببینید

کارت زرد: مهران گلزاری در دقیقه ۶۴ و امین پورعلی از گل‌گهر

کارت قرمز: اریک بوکوم بایناما در دقیقه ۱۰+۹۰

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا (۶۱- امید حامدی‌فر)، عارف غلامی، جعفر سلمانی (۸۰- رضا میرزایی)، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری (۶۱- پیمان بابایی).

ترکیب گل‌گهر: محمد اکبرمنادی، شایان مصلح، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری (۸۲ بهنام برزای)، امین پورعلی، مهران گلزاری، نوید عاشوری (۵۵ اریک بایناما)، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی (۶۰ امین قاسمی نژاد) و رضا شکاری (۵۵ کی‌روش استندلی).

دقایق حساس

دقیقه ۶: روی یک همکاری توپ به مهدی قایدی رسید و این بازیکن با یک شوت دروازه گل‌گهر را هدف قرار داد اما توپ او راهی به درواز پیدا نکرد.

در دقیقه ۸: محمد محبی با یک حرکت انفرادی و عبور از بازیکن گل‌گهر وارد محوطه جریمه شد اما توپ او را اکبرمنادی مهار کرد.

گل برای گل‌گهر در دقیقه ۲۴: روی یک ضربه ایستگاهی گل‌گهری‌ها توپ را پشت مدافعان استقلال به رضا شکاری رساندند و او هم با یک پاس عرضی مقابل دروازه آرمین سهربیان را صاحب توپ کرد و او هم دروازه استقلال را باز کرد.