کد خبر : 487099 تاریخ : ۱۴۰۲ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت - 14:16
با موافقت وزارت ارشاد و در آستانه روز روابط عمومی ۱۴۰۲؛ ماهنامه «پیام روابط عمومی» به مدیرمسئولی محمدرضا پارسیان مجوز فعالیت گرفت هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با درخواست انتشار ماهنامه «پیام روابط عمومی» به مدیرمسئولی محمد رضا پارسیان موافقت کرد.

نوآوران آنلاین-در آستانه ۲۷ اردی بهشت روز روابط عمومی، ماهنامه «پیام روابط عمومی» به مدیر مسئولی محمد رضا پارسیان در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار دریافت کرد.

این ماهنامه به عنوان یک رسانه تخصصی توانمند و نقش آفرین در عرصه روابط عمومی که جمعی از متخصصان جوان و فعالان عرصه روابط عمومی کشور از اعضای شورای سیاست‌گذاری آن هستند، با هدف رشد دانش روابط عمومی و بسترسازی برای توسعه و تعالی روابط عمومی کشور با نگاه ویژه به آخرین دستاوردهای حوزه روابط عمومی در سطح بین الملل، با گستره سراسری و به صورت ماهنامه به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی با شورای سردبیری به زودی منتشر و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.
گفتنی است؛ مدیر مسئول این هفته نامه محمد رضا پارسیان دانش آموخته، پژوهشگر و  فعال حوزه روابط عمومی است. وی ۲۲ سال سابقه فعالیت در حوزه رسانه به عنوان خبرنگار، مدیر اجرایی، مدیر هنری، جانشین سردبیر، سردبیر، مدیرمسئول، مشاور رسانه ای و مدیر ارتباطات و رسانه و نیز ۱۶ سال سابقه فعالیت در حوزه روابط عمومی به عنوان پژوهشگر، کارشناس، مشاور و مدیر روابط عمومی را دارد.
محمد رضا پارسیان عضو حرفه ای انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی ایران بوده و پیش از این مشاور عالی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، مشاور ارتباطات و رسانه در مجلس، مشاور روابط عمومی و امور بین الملل خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران، قائم مقام نخستین همایش دانشجویی و دانشگاهی روابط عمومی و سواد رسانه ای، ریاست انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر، عضو انجمن روزنامه نگاران تهران و نیز مشاور ارتباطات و رسانه تعدادی از شخصیت ها را در کارنامه خود دارد. وی مدیر اسبق روابط عمومی مناطق ۲۰ و ۱ و ۲۱ شهرداری تهران بوده و هم اکنون مدیریت ارتباطات و امور بین الملل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران را بر عهده دارد.