کد خبر : 487106 تاریخ : ۱۴۰۲ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت - 18:32
دیدار شهردار منطقه 17 با خانواه شهیدان امیراحمدی در شهرک شهید محلاتی شهردار منطقه 17 به همراه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به دیدار خانواده شهیدان امیراحمدی در شهرک شهید محلاتی رفتند.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه به همراه علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی به دیدار خانواده شهیدان امیراحمدی در شهرک شهید محلاتی رفتند.

در این دیدار برادر و عموهای بزرگوار این برادران شهید، به بیان خاطراتی از شهید امر به معروف و نهی از منکر «روح الله امیراحمدی» و شهید امنیت«سلمان امیراحمدی» پرداختند.
سپس شنگی روایتی از وقایع شب شهادت شهید«سلمان امیراحمدی» را بازگو کرد.مادر شهیدان امیراحمدی پس از شنیدن روایت ها و خاطرات فرزندان شهیدش که به آنها افتخار می کند، چند جلد از کتابخانه شخصی سلمان شهیدش را به شهردار هدیه داد.
لازم به ذکر است به زودی و طی یک آیین با شکوه نام گذاری، یکی از بوستان های منطقه شهیدپرور و ولایی دارالشهدای تهران با حضور مسئولان لشکری، کشوری، مدیران شهری و منطقه ای و خانواده های معظم شهدا به نام شهیدان « امیراحمدی» نام گذاری می شود.
شهید «سلمان امیراحمدی» شنبه شش 16 مهرماه سال 1401 در حالی که برای دفاع از امنیت مردم مقابل فتنه گران با شجاعت و مردانگی تمام ایستادگی کرد، به شهادت رسید.