کد خبر : 497187 تاریخ : ۱۴۰۲ دوشنبه ۱ خرداد - 18:48
شهرداران مدارس عضو افتخاری روابط عمومی شدند شهرداران مدارس منطقه 2 ضمن بازدید از روابط عمومی و آشنایی با فعالیت ها و ظرفیت های این اداره ،به اعضای افتخاری روابط عمومی پیوستند.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2 ، همزمان با گرامی داشت هفته ارتباطات و روابط عمومی ، شهرداران مدارس منطقه با هماهنگی اداره آموزش شهروندی و آموزش و پرورش منطقه ضمن بازدید از روابط عمومی ، با فعالیت ها ،ظرفیت ها و چشم اندازهای این اداره در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات آشنا شدند.
علی طهماسبی ،مدیر روابط عمومی درنشست با شهرداران مدارس ضمن تشریح برنامه ها و چشم اندازهای روابط عمومی گفت: شهروندان مهم ترین سرمایه اجتماعی هستند و یکی از راهکارهای تحقق اهداف مدیریت شهری در بهره مندی از مشارکت شهروندان ، توسعه شبکه های ارتباطی است.
وی افزود: شهرداران مدارس ، ظرفیت های ارزشمندی هستند که می توانند به عنوان نمایندگان مدیریت شهری در آگاهسازی و ایجاد بستر مشارکت شهروندان نقش آفرین باشند.
مدیر روابط عمومی منطقه 2 با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از فعالیت های مدیریت شهری به شهروندان گفت: درهمین راستا از شهرداران مدارس و کانون های مردمی و محلی دعوت می شود تا روابط عمومی را درحوزه اطلاع رسانی و شفاف سازی یاری کنند.
لازم به ذکر است شهرداران مدارس در این دیدار به اعضای افتخاری روابط عمومی پیوستند.