کد خبر : 507243 تاریخ : ۱۴۰۲ يکشنبه ۷ خرداد - 18:13
شهردار منطقه ۴ خبر داد: پخش 7500 تن آسفالت در معابر شمال شرق تهران /آمد وشد خودروها روانتر می شود شهردار منطقه۴ از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در معابر محلی خبر داد وگفت: از ابتدای سال تا کنون معابر این منطقه با پخش 7500 تن آسفالت مناسب سازی شد.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران" علی اصغر کمالی زاده "با بیان اینکه موج برداری و زیرسازی معابر همزمان با تراش و روکش آسفالت در محدوده منطقه در حال اجرا است،  گفت: در حال حاضر  بهسازی و مناسب سازی با پخش آسفالت مکانیزه و لکه گیری در دستور کار قرار گرفته است.

او افزایش سطح کیفی آسفالت معابر را یکی از اهداف مهم شهرداری دانست و تصریح کرد : به منظور فراهم نمودن شرایط مساعد در گذرگاه‌ها برای تردد شهروندان و برطرف کردن نقائص و معایب عمرانی منطقه، معابر با تلاش شبانه روزی همکاران بهسازی و مناسب سازی معابر انجام می شود. 

شهردار این منطقه افزود :عملیات تراش و روکش آسفالت به صورت مکانیزه با پخش 5140 تن به مساحت 2270 متر مربع و لکه گیری  با 2360 تن آسفالت به مساحت 16120 متر مربع  از ابتدای سال جاری تا کنون انجام شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال 80 هزار تن آسفالت در نواحی 9 گانه لکه گیری و آسفالت شود.
کمالی زاده در پایان افزود: تمامی مسیرها و معابر که نیاز به مرمت آسفالت دارند شناسایی شده است که با توجه به اولویت بندی و در حد توان، شهرداری نسبت به ترمیم آسفالت معابر اقدام می کند.