کد خبر : 507251 تاریخ : ۱۴۰۲ يکشنبه ۷ خرداد - 18:39
به مناسبت دهه کرامت برپایی جشنواره تفريحي فراغتي و گذر های نشاط و بازی در بوستان بانوان منطقه۱۹ همزمان با ایام دهه کرامت و روز میلاد امام رضا (ع) جشنواره های فراغتی تفریحی و شاد با برپایی گذرهای نشاط، بازی و تفریح به منظور ایجاد فضای فراغتی برای بانوان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از ۶ لغایت ۱۰ خرداد ماه به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در بوستان بانوان منطقه برگزار می شود.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه19، تورج فرهادی شهردار منطقه در این خصوص گفت: این جشنواره با هدف افزايش سلامت جسمي و روحي، ايجاد پيوند مستحكم عاطفي بانوان و دختران با محوریت خانواده و فراغت با اجرای فعاليت هاي فرهنگي، نشاط و بازي و هيجان در تعامل با طبيعت همراه است.

به گفته این مسئول ایستگاه فعاليت هاي فرهنگي ايستگاه هاي تفريحي فراغتی، ورزشي، دهکده فوتبال ، انواع مسابقات هنري و و ورزشی مهیج ویژه مادر و كودك، كلاس هاي آموزشي، ايستگاه فروش محصولات دست آفریده های زنان و جشنواره غذا، برنامه هاي دوستدار محيط زيست و مديريت مصرف به همراه اهداي جوايز به برگزيدگان مسابقات و جشنواره هاي روزانه از خدمات ويژه اي است که در این برنامه ه ارائه خواهد شد.
ضمن اینکه مراجعین به این بوستان می توانند از خدمات گالري هنر،سالن های ورزشي و بدنسازي ،كافي شاپ،استخر روباز نسيم، ترامپولين و دوچرخه سواري با تخفیف 20 درصدي در ايام جشنواره بهره مند شوند. 
فرهادی به برپایی پاتوق هاي ورزشي شاد، گذرهای نشاط، شرایط رقابت و مسابقه و تفریح در محوطه اين بوستان در راستای افزايش نشاط اجتماعي دختران و بانوان و ايجاد بستر مناسب براي فعاليت هاي فراغتي فكري و گروهي آنها در طول جشنواره اشاره کرد.