کد خبر : 508724 تاریخ : ۱۴۰۲ سه شنبه ۷ شهريور - 11:17
شروع قاطعانه جوکوویچ در گرنداسلم آمریکا نواک جوکووویچ صرب در نخستین مصاف خود در رقابت‌های تنیس گرنداسلم آمریکا به یک برد قاطع دست یافت.

نوآوران آنلاین- در آغاز رقابت های تنیس گرنداسلم آمریکا، نواک جوکوویچ صرب در راه کسب بیست‌ و چهارمین عنوان گرنداسلم خود در دور نخست مقابل الکساندر مولر از فرانسه با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به برتری رسید.

قهرمان ۳ دوره اوپن آمریکا در این دیدار با نتایج ۶ بر صفر، ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ به برتری رسید و راهی دور بعد شد. جوکوویچ در دور بعد به مصاف برنابه زاپاتا خواهد رفت.

در دیگر دیدارهای مهم دومنیک تیم ۳ بر صفر از سد الکساندر بوبلیک قزاق گذشت، هولگر رونه دانمارکی با نمایشی ضعیف مقابل روبرتور کاربالس ۳ بر یک شکست خورد، کسپر رود نروژی ۳ بر یک از سد امیلیو ناوا از آمریکا گذشت و لاسلو دجیره نیز ۳ بر صفر براندون ناکاشیما را از پیش رو برداشت.

تیلور فرتیز آمریکایی و نفر نهم رنکینگ نیز ۳ بر صفر مقابل استیو جانسون صاحب برتری شد اما لورنزو موزتی با نتیجه عجیب ۳ بر ۲ مقابل دروگت نفر ۱۷۲ رنکینگ شکست خورد. الیاسیم نفر ۱۵ رنکینگ از کانادا نیز در ادامه نمایش ضعیف خود طی ماه های اخیر اینبار نیز مقابل مک دونالد از آمریکا ۳ بر یک تن به شکست داد.

همچنین استفانوس سیتسیپاس یونانی نیز در دور نخست برابر روآنیچ ۳ بر صفر صاحب برتری شد.

در ادامه این رقابت‌ها کارلوس آلکاراس مرد شماره یک تنیس جهان از اسپانیا و رقیب اصلی نواک جوکوویچ برای کسب عنوان قهرمانی، در دور نخست مقابل دومینیک کاپفر قرار می‌گیرد.