کد خبر : 508956 تاریخ : ۱۴۰۲ دوشنبه ۸ آبان - 16:05
شهردار منطقه 4 خبر داد: افتتاحیه 8 پروِژه عمرانی در منطقه 4 شهردارمنطقه 4 از بهره برداری پروژه های عمرانی این منطقه خبرداد و گفت: همزمان با هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران، 8 پروژه عمرانی در این منطقه به بهره براری رسید.

نوآوران آنلاین- به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4" علی اصغر کمالی زاده"  در این مراسم که با حضور نظری معاون محترم خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد شهری برگزار شد، با بیان این خبر افزود: مفتخریم که در یکی دیگر از شنبه های امید و افتخار توانستیم برگ زرینی از خدمت رسانی را به افتخارات این منطقه بیافزاییم و با افتتاح 8 پروژه عمرانی در راه خدمت رسانی به شهروندان پیشرو باشیم.
🔸️او عناوین پروژه ها را ذکر کرد و گفت:احداث اسکان کارگری نواحی 3و7،  راستگرد خیابان چمن آرا به بزرگراه شهید بابایی،  دیوار حائل و رفع خطر نقاط حادثه خیز،  چمن مصنوعی خیابان احد زاده، احداث و مرمت سرویس های بهداشتی سطح منطقه و عملیات تراش و روکش و آسفالت معابر سطح منطقه پروژه هایی هستند که در این منطقه به بهره برداری رسید.
🔸️دکتر کمالی زاده خاطرنشان کرد: جلوگیری از اتلاف زمان و سوخت خودرو و دسترسی محلی و توسعه و تکمیل شبکه معابر محله حکیمیه، افزایش سهم سرانه ورزشی و فرهنگی در سطح محله نارمک و  افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و خسارات مالی و جانی و کاهش حجم ترافیک در سطح معابر و اقدام اساسی جهت کاهش هزینه نگهداشت در سالهای آتی و... از مزایای اجرای پروژه ها می باشد.
شهردار منطقه 4 پایان گفت: به امید و مساعدت خداوند در ماه های آتی در ادامه  طرح من شهردارم  پروژه های توسعه محلی در قالب 41 پروژه غیرمستمر از نیازها و مطالبات خود شهروندان در این منطقه اجرایی خواهد شد.
🔸️در ادامه این مراسم نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران شنبه های امید و افتخار را گامی موفقیت آمیز در تقویم تاریخ مدیریت شهر تهران دانست و گفت: با تلاش و مساعدت همکاران خدوممان در مناطق با در نظر گرفتن خواسته ها و نیازهای شهروندان پروژه های مختلفی در حال اجراست که رضایت و آسایش شهروندان را سبب می گردد.
🔸️او ادامه داد: این یک حقیقت است که خدمات کوچک در کنار یکدیگر خدماتی بزرگ و ارزنده را میافریند و نیازهای شهروندان را اندک اندک مرتفع می سازد.
🔸️نظری با تقدیر از مدیریت کنونی شهرداری منطقه ۴ افزود: این منطقه از لحاظ وسعت، جمعیت و ظرفیت های بالا شرایط خاصی را در بین مناطق به خود اختصاص داده که همین پیگیری و تلاش بیشتری را می طلبد.
🔸️او ادامه داد: طرح من شهردارم 2 فرصتی ویژه برای خدمت رسانی به شهروندان است که در ماه های آتی شاهد آن خواهیم بود.
🔸️در پایان این مراسم از خانواده شهید معزز علی محمدی تقدیر و تجلیل شد.