کد خبر : 508957 تاریخ : ۱۴۰۲ دوشنبه ۸ آبان - 16:17
کسب رتبه نخست منطقه 19با تحقق۲۴۱ درصدی ثبت نام درمسابقات قهرمان شهر (2) در بین مناطق 22 گانه منطقه 19 در مسابقات قهرمان شهر(2) با تحقق ۲۴۱ درصدی ثبت نام رتبه نخست در بین مناطق 22 گانه را کسب کرد.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در رشته های واليبال، بسكتبال، بدمينتون، تنيس روي ميز، داژبال، ژيمناستيك، شنا، دارت، بومي محلي( هفت سنگ) و آمادگي جسماني و آقايان در رشته هاي واليبال، بسكتبال، شنا، دارت، کشتی،دو ميداني، كشتي، فوتبال دستي، فوتبال گل كوچك، تنيس روي ميز و بدمينتون برپا می شود.

به گفته این مسئول ثبت نام در مسابقات قهرمان شهر(2) از اول تیرآغاز و تا 15 مهر ویژه گروه سنی 8 تا 55 سال ادامه داشت که در سه مرحله محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای برگزار شد.
ضمن اینکه این مسابقات در مرحله محله ای با برگزاری اختتامیه به پایان رسید و از 15 آبان تیم های منتخب محله ها در مسابقات فرا منطقه ای با مناطق 22 گانه به مصاف یکدیگر می روند. 
اخگر پور خاطر نشان کرد: در مسابقات قهرمان شهر یک، شهروندان منطقه 19 در چندین رشته ورزشي بخش آقایان و بانوان موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.