کد خبر : 508960 تاریخ : ۱۴۰۲ دوشنبه ۸ آبان - 16:17
راه اندازی پاتوق های تفریحی ورزشی در محلات 13گانه منطقه 19 اداره ورزش منطقه 19 در راستای بهره‌مندی شهروندان از فضاهای ورزشی و تفریحی، پاتوق‌های ورزشی را در محلات 13 گانه با مشارکت سرای محلات و مدارس راه‌اندازی می کند.

نوآوران آنلاینبه نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی افزود: در این پاتوق ها امکانات ورزشی و تفریحی روزهای هر هفته در یک محله برای اقشار مختلف شهروندان تدارک دیده شده است .
 او برپایی مسابقات ورزشی از جمله فوتبال دستی، بدمینتون، دارت، طناب زنی، گل کوچک، فوتبال، بسکتبال والیبال، بدمینتون، بازی بومی و محلی،آمادگی جسمانی و ... را از برنامه های دوشنبه پاتوق ورزشی برشمرد. 
به گفته این مسئول شهروندان در کنار خانواده و در فضای مطبوع بوستان ها و سرای محله ها از برنامه‌ها و تفریحات سالم ورزشی بهره‌مند می شوند.اخگر پور در تشریح سایر برنامه ها در راستای ترویج ورزش همگانی به برپایی ایستگاه های تندرستی ویژه بانوان و آقایان در بوستان های منتخب هر روز صبح با حضور کارشناسان ورزشی اشاره کرد.
معاون اجتماعی و فرهنگی برپایی برنامه های کوهپیمایی، جشنواره بومی و محلی، مسابقات ورزش دانش آموزی و... را از دیگر برنامه‌های این اداره عنوان کرد که با همکاری مدارس و سراهای محلات برگزار می‌شود.