کد خبر : 549895 تاریخ : ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۰ دي - 16:41
جای کدام بازیکن در لیست تیم ملی فوتبال خالی است؟ ایسنا در یک نظرسنجی‌ از مخاطبان خود خواست نظرشان را درباره لیست تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات جام ملت‌های آسیا را اعلام کنند.

نوآوران آنلاین- به گزارش ایسنا، پس از اعلام فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران جهت اعزام به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴، خبرگزاری دانشجویان ایران در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواست که نظرشان را درباره بازیکنان منتخب امیر قلعه‌نویی اعلام کنند.

در این نظرسنجی از مخاطبان ایسنا سوال شد که جای کدام بازیکن یا بازیکنان در لیست دعوت شدگان به تیم ملی خالی است؟ امین حزباوی، الله‌یار صیادمنش، علی کریمی، مهرداد محمدی، احمد نوراللهی، سایر بازیکنان و لیست تیم ملی کامل است، گزینه‌های این نظرسنجی بودند که مخاطبان می‌توانستند به یک یا چند گزینه رای بدهند.

نظرسنجی کانال ورزشی ایسنا در تلگرام

جای کدام بازیکن در لیست تیم ملی فوتبال خالی است؟

طبق نظرسنجی انجام‌شده در کانال تلگرام ایسنا با عنوان «جای کدام بازیکن یا بازیکنان در لیست دعوت شدگان به تیم ملی خالی است؟» احمد نوراللهی با ۵۲ درصد در صدر قرار گرفت. پس از آن امین حزباوی با ۲۹ درصد بیشترین رای را کسب کرد. مهرداد محمدی (۲۲ درصد)، الله‌یار صیادمنش (۲۰ درصد) و علی کریمی (۱۲ درصد) در رده‌های بعدی قرار دارند. ۵ درصد از مخاطبان اعتقاد داشتند که لیست تیم ملی کامل است و ۳ درصد دیگر از مخاطبان اعلام کردند بازیکنان دیگری باید به تیم ملی دعوت می‌شدند.

نظرسنجی از طریق صفحه سایت ایسنا

جای کدام بازیکن در لیست تیم ملی فوتبال خالی است؟

در نظرسنجی انجام شده در سایت ایسنا با عنوان «جای کدام بازیکن یا بازیکنان در لیست دعوت شدگان به تیم ملی خالی است؟» ۵۲.۷ درصد از مخاطبان احمد نوراللهی را انتخاب کرده‌اند. امین حزباوی ۱۴.۱ درصد از آرا را به خود اختصاص داده است. الله‌یار صیادمنش و مهرداد محمدی هر کدام به ترتیب ۹.۷ و ۹.۸ درصد از آرا را در اختیار دارند. ۴.۹ درصد از مخاطبان به علی کریمی اختصاص یافته است. ۸.۸ درصد از مخاطبان معتقد هستند که لیست تیم ملی کامل است.

نظرسنجی از طریق روبیکا

جای کدام بازیکن در لیست تیم ملی فوتبال خالی است؟

۵۲ درصد از مخاطبان کانال ورزشی ایسنا در روبیکا در نظرسنجی «جای کدام بازیکن یا بازیکنان در لیست دعوت شدگان به تیم ملی خالی است؟» به احمد نوراللهی رای دادند. ۲۱ درصد مهرداد محمدی را انتخاب کرده‌اند و ۲۰ درصد از آرا به الله‌یار صیادمنش اختصاص یافته است. مخاطبان امین حزباوی (۱۸ درصد) و علی کریمی (۱۵ درصد) را هم انتخاب کرده‌اند. ۹ درصد هم اعتقاد به بی نقص بودن فهرست داشتند و ۸ درصد هم گزینه سایر بازیکنان را انتخاب کرده‌اند.